سازمان آزادی‌بخش فلسطین

همزمان با تعیین زمان جدید برگزاری «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی، سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) درباره ازسرگیری درگیری‌های جدید در قدس هشدار داد.

به گزارش مشرق، دایره قدس در سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) درباره ازسرگیری درگیری‌های جدید در قدس و اراضی اشغالی فلسطین هشدار داد.

در بیانیه ساف آمده است که مسئولان رژیم اشغالگر همچنان تمامی طرح‌ها برای اجرای قطعنامه‌های بین‌المللی را که تضمین‌کننده حق ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس است، نادیده می‌گیرند و این نشان می‌دهد که آن‌ها از درگیری‌های اخیر درس عبرت نگرفته‌اند.

طبق گزارش شبکه «المیادین»، «أبو البهاء» فرمانده یگان النخبه در «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز درباره آغاز نبرد جدید در صورت بازگشت اوضاع قدس اشغالی به دوره قبل هشدار داد.

وی با حضور در یکی از تونل‌های مقاومت گفت : ما در اینجا احساس می‌کنیم خیلی به قدس نزدیکیم و مطابق با مسئولیت خود از ملت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر حفاظت می‌کنیم. (جزئیات بیشتر)

پلیس رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که با نهادهای صهیونیست برای برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز در قدس اشغالی به نام «راهپیمایی پرچم» در روز سه شنبه توافق کرده است. (جزئیات بیشتر)

در این مراسم که توسط سازمان‌های نژادپرست صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی برنامه‌ریزی شده، قرار است صهیونیست‌ها با تجمع در خیابان‌های قدس اشغالی و تکان‌دادن پرچم رژیم جعلی اسرائیل، بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید کنند.

علی‌رغم هشدارهای مقامات کابینه جدید رژیم صهیونیستی به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم - که احتمالا روزهای پایانی حضور در قدرت را طی می‌کند - وی اما به‌دنبال اجرای سیاست «زمین سوخته» برای کابینه بعدی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس