رضایی نمایه

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه ما ایجاد مناطق اقتصادی در کشور است، این طرح متناسب با ظرفیت‌های هر استان است.

به گزارش مشرق، محسن رضایی عصر یکشنبه در گفتگوی تلویزیونی با مردم ایلام اظهار کرد: مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی برجای گذاشته‌اند که دولت‌ها موظف هستند به این استان خدمات رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت اقدام و تحول برای هر استان متناسب با ظرفیت آن استان برنامه دارد، گفت: برای استان ایلام نیز بر اساس ظرفیت‌های این استان، سند اقدام پیشرفت تهیه می‌شود.

رضایی عنوان کرد: البته برنامه ما ایجاد مناطق اقتصادی در کشور است، این طرح متناسب با ظرفیت‌های هر استان است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: برنامه مهم ما استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد تجاری مهران برای توسعه تجاری با عراق است.

وی گفت: باید از ظرفیت‌های تردد زوار و اربعین برای توسعه استان استفاده شود، توسعه آزادراه‌های این استان برای تسهیل در تردد زوار در دستور کار قرار می‌گیرد.

رضایی عنوان کرد: توسعه صنایع تبدیلی برای استفاده از ظرفیت‌های دامداری و کشاورزی در استان ایلام از دیگر برنامه‌های دولت اقدام و تحول است.

وی افزود: بیکاری در این استان با وجود منابع عظیم نفت و گاز قابل قبول نیست، حتماً این موارد مورد توجه ویژه دولت ما قرار می‌گیرد.

وی گفت: بنا داریم تصمیم گیری ها را از مرکز کشور به سمت استان‌ها و شهرهای مختلف بکشانیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    1 6
    فقط برادر محسن که جلوی ملت قول شرف داد برای خدمت .....بقیه به این محکمی قول ندادند
  • آرمین IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    درود بر ایشان که با برنامه و راهکار های برای حل مشکلات اقتصادی مردم وارد صحنه شدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس