کیفیت و قیمت تلویزیون! این دو موضوع برای همه افرادی که به دنبال خرید یک تلویزیون هستند مهم و در تصمیم‌گیری آن‌ها تاثیرگذار است. پرچمدار تلویزیون‌های ایکس ویژن با مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و امکانات به همراه قیمتی مناسب و معقول، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که به راحتی می‌تواند تبدیل به اولین انتخاب خریداران شود. در ادامه به معرفی ویژگی‌های این تلویزیون می‌پردازیم تا بدانیم کدام امکانات باعث می‌شود تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن مدعی مجهزترین تلویزیون بازار ایران با قیمت مناسب باشد.

تلویزیون‌ سری 8 ایکس ویژن، کیفیتی عالی با قیمتی مناسب

سطحی جدید از کیفیت برای نمایش جزئیات و رنگ‌ها

برای افرادی که به تکنولوژی علاقمند ‌اند یا به دنبال مشخصات مهم و کاربردی برای خرید یک تلویزیون هستند، 4K نامی آشناست.  وضوح تصویری که با بیش از 8.3 میلیون پیکسل، با کیفیت‌ترین تصاویر روز جهان را پشتیبانی می‌کند. قدرت 4 برابری 4K برای نمایش جزئیات نسبت به تصاویر FULL HD یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلویزیون‌های امروزی است که سری 8 ایکس ویژن با بالاترین درجه کیفی از این فناوری در قاب خود استفاده کرده است.

 علاوه بر آن برای داشتن طیف گسترده ای از رنگ‌ها، وجود HDR10  لازم و ضروری است. قابلیت HDR10 باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده در این تلویزیون‌ها دیده شود. به این صورت که تصاویر تیره را تیره‌تر و تصاویر روشن را روشن‌تر نمایش می‌دهد. همین قابلیت باعث می‌شود کنتراست تصاویر بیشتر و بهتر نمایش داده شود و تنوع رنگ بیشتری در این سری تلویزیون‌ها داشته باشیم.

تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن در قاب خود از تمامی این ویژگی‌ها استفاده می‌کند تا به عنوان یک محصول معتبر ایرانی خود را هم سطح با تکنولوژی روز جهان نگه دارد. اما قابلیت بیشتری برای پیشرفته‌ترین تلویزیون بازار ایران مورد نیاز است که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

تلویزیون‌ سری 8 ایکس ویژن، کیفیتی عالی با قیمتی مناسب

MEMC، مناسب برای تصاویر تند و سریع

یکی از مشکلات نمایش تصاویر در نمایشگرها، وجود انقطاع و وقفه در تصاویر با سرعت بالاست که باعث می‌شود حرکت‌های سریع به میزان کافی روان دیده نشود. MEMC، قابلیت جدید استفاده شده در تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن باعث می‌شود تصاویری که سرعت زیادی دارند (مانند مسابقات ورزشی، بازی‌های کامپیوتری و ...) روان‌تر و بدون لگ (Lag) به معرض نمایش درآیند. وجود لگ باعث می‌شود کیفیت تصاویرِ سریع افت کند و MEMC با جلوگیری از این اتفاق، تجربه‌ای لذتبخش از تماشای یک مسابقه ورزشی، فیلم سریع و پرهیجان، بازی‌های جدید رایانه‌ای و ... را به کاربران خود هدیه می‌دهد.

تلویزیون‌ سری 8 ایکس ویژن، کیفیتی عالی با قیمتی مناسب

IPS، زیبا و شفاف از هر زاویه و نما

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید در تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن، پنل LED IPS  است که باعث ثبات کیفیت و رنگ در نمایشگر از نماهای مختلف می‌شود. به گونه‌ای که تصاویر نمایش داده شده از زاویه‌های گوناگون با همان کیفیت نسبت به زاویه مستقیم قابل مشاهده باشد و انعکاس نور در صفحه نمایشگر منجر به افت کیفیت تصویر نشود. با این قابلیت دیگر نیازی نیست فقط زاویه مستقیم را برای تماشای تلویزیون انتخاب کنیم، چرا که تصویر و رنگ در صفحه نمایشگر از زاویه‌های کناری هم به اندازه نمای روبرو واضح و شفاف است. همچنین به دلیل این‌که کیفیت صفحه نمایشگر نسبت به نور محیط تغییری نمی‌کند، دیگر نگران محل نصب تلویزیون نخواهیم بود.

نمادی از هوشمندی با اندروید ورژن 10

سیستم عامل اندروید ورژن 10 به همراه  نرم افزارهای کاربردی نصب شده در این سری از تلویزیون‌های هوشمند، دلیل دیگریست که ایکس ویژن تلویزیونی با بالاترین مشخصات فنی را به بازار ایران عرضه کرده است. در تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن 16 گیگابایت حافظه داخلی برای نصب برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است تا بهره‌مندی از امکانات این تلویزیون هوشمند در بهترین حالت صورت گیرد. همچنین قابلیت‌هایی مانند WIFI Direct  و WIFI Screen Mirror در این تلویزیون‌ها باعث می‌شود بتوان به راحتی از امکانات تبلت و گوشی‌های هوشمند بر روی صفحه نمایشگر تلویزیون استفاده کرد.

Pure sound، یک سیستم صوتی قدرتمند

علاوه بر ویژگی‌هایی که پیشتر به آن اشاره شد، این تلویزیون خود را در کیفیت صدا و استفاده از بهترین‌های سیستم صوتی نیز مدعی می‌داند. سیستم صوتی قدرتمند Pure sound ، صدای رسا و قوی را پشتیبانی می‌کند و قابلیت پخش صدای دالبی، تضمینی است تا کیفیت صوتی  تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن یکی از بهترین‌های موجود در بازار ایران باشد. همچنین اسپیکرهای جلو در این سری از تلویزیون‌ها، صدا را به صورت مستقیم و بدون بازگشت به گوش کاربران می‌رساند. این اسپیکرهای قدرتمند 12 واتی (مجموعا 24 وات) علاوه بر کیفیتی مطلوب، ظاهر پرچمدار تلویزیون‌های ایکس ویژن را نیز زیباتر کرده است.

ظاهری باریک، زیبا و مدرن

شاید تا چندی پیش این‌طور به نظر می‌آمد که ظاهر تلویزیون نمی‌تواند تاثیر چندانی در زیبایی محیط داشته باشد. اما یک قاب باریک و مدرن با ظاهری چشم‌نواز، به راحتی می‌تواند چیدمان و دکوراسیون فضا را زیباتر کند. طراحی تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن متناسب با هر سلیقه‌ای و مطابق با محیط و فضای مدرن و امروزی است که باعث می‌شود ظاهر این محصول نیز متناسب با قابلیت‌های آن، هم‌سطح با تولیدات جهانی باشد.

تا اینجا اصلی‌ترین قابلیت‌ها و فناوری‌های استفاده شده در تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن را با هم مرور کردیم. اما این همه اطلاعات مربوط به جدیدترین محصول ایکس ویژن نیست و جزئیات بیشتری نیز وجود دارد. پس با مراجعه به سایت ایکس ویژن و آگاهی از همه قابلیت‌های آن، بهترین تصمیم را برای انتخاب قاب جادویی خود بگیرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس