پروتکل‌های ابلاغی ستاد کرونا در تجمع انتخاباتی رئیسی رعایت شد

ستاد انتخاباتی مردمی حامی رئیسی در اهواز، در واکنش به طرح شبهه رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در تجمع حامیان این نامزد انتخابات، آورده است: پروتکل‌های ابلاغی ستاد کرونا در تجمع اخیر رعایت شد.

به گزارش مشرق، در پی انتشار دو اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی کرونا در تهران طی یک ساعت پس از طرح شبهه رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در تجمع حامیان سید ابراهیم رئیسی در اهواز در جریان مناظره دیروز نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، ستاد انتخاباتی مردمی حامی رئیسی در اهواز به این بیانیه‌ها واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: آن طور که در تصاویر مستند میدانی روشن است، به جز موارد اندکی که ناشی از شور و شوق اجتناب ناپذیر مردم از دیدن مقامی مسئول میان خودشان بعد از هشت سال بود، پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا به طور کامل اجرایی شده بود و ظرف روزهای گذشته سه مستند میدانی برای روشن شدن این موضوع از سوی ستاد رئیسی منتشر شده است.

متن اطلاعیه ستاد مردمی حامی سید ابراهیم رئیسی بدین شرح است:

متاسفانه نگاه سیاسی و سراسیمه بعد از تجمع بزرگ خوزستان باعث شده مسئولان متولی موضوع در عرض سه روز بیانیه‌های متناقضی صادر کنند و طی یک ساعت شب گذشته هم با انشا دو بیانیه عجیب، رکورد گذشته را در این خصوص شکستند که ای کاش به جای صدور بیانیه پشت درهای بسته در تهران، از نزدیک واقعیات میدانی خوزستان را مشاهده می‌کردند.

آن طور که در تصاویر مستند میدانی روشن است، به جز موارد اندکی که ناشی از شور و شوق اجتناب ناپذیر مردم از دیدن مقامی مسئول میان خودشان بعد از هشت سال بود، پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا به طور کامل اجرایی شده بود و ظرف روزهای گذشته سه مستند میدانی برای روشن شدن این موضوع از سوی ستاد رئیسی منتشر شده است.

حتی فراتر از وظایف ابلاغی در پروتکل، جهت تامین سلامتی مردم تمهیدات بیشتری در تجمع مردمی اهواز در نظر گرفته شد که این موضوع به تایید دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز رسیده است.

بیانیه نویسان ستاد ملی کرونا در تهران آنقدر سراسیمه دستور مقامات سیاسی شان را برای تولید بیانیه‌های زنجیره‌ای در این خصوص اجرایی کردند که اوقات شرعی و زمان طلوع و غروب افتاب در تهران و خوزستان را به اشتباه گرفتند.

در خوزستان داغ، این روزها حتی بعد از غروبآفتاب دمای هوا زیر ۴۵ درجه نیست و اینکه مسئولین ستاد ملی کرونا در تهران در خنکای دلچسب تهویه‌های مطبوع دستور دهند ساعت ۱۹ که هنوز آفتاب اهواز در آسمان است، تجمع مردمی در فضای غیر مسقف در دمای ۵۰ درجه برگزار شود، جای تامل دارد.

به دلیل موقعیت خاص جوی خوزستان، مسئولین محلی و استانی موافقت کردند که مراسم بعد از غروب آفتاب و کاهش دما برگزار شود؛ موضوعی که به دلیل عدم درک مناسب از موقعیت منطقه در اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی، به شکلی تحریف شده منتشر شده است. برای مردم خونگرم خوزستان زندگی شبانه عادی است و این واقعیتی است که متاسفانه نویسندگان عجول بیانیه‌ها در تهران، از درک آن عاجز بوده‌اند.

از آنجا که مردم منطقه طی ۸ سال گذشته هیچ مسئول عالی رتبه دولتی را در جمع خود ندیده‌اند، بسیار طبیعی است که با شنیدن خبر حضور سید ابراهیم رئیسی، مشتاقانه از جای جای استان در مراسم شرکت کنند که این موضوع هم با کمال تاسف در بیانیه دبیرخانه ستاد کرونا تحریف شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    1 0
    مرحبا بر مردم غیور خوزستان
  • از سوسن گرد IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    ارى رعايت شد ولى در سفرهاى استانى و شهرستانها در گذشته نه چندان دور رعايت نشد. اقاى رئيسى در مناظره فرمودند با كسب موافقت از ستاد مبارزه با كرونا از تهران و استاندارى هاى مقصد سفر ها انجام شد و نخواستند بپذيرند كه جرات عدم موافقت را نداشتند و درعمل وقتى مردم جلوى دوربين خبرنگاران جمع ميشدند ممانعته نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس