تمدید زمان خوداظهاری در سامانه ملی املاک و اسکان تا پایان مهر ۱۴۰۰

در حالی وزیر راه امروز از تمدید مهلت خوداظهاری در سامانه ملی املاک و اسکان تا پایان شهریور خبر داده بود که ستاد ملی کرونا زمان ثبت اطلاعات سکونتی را تا پایان مهر ۱۴۰۰ تمدید کرده است.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز از تمدید زمان ثبت اطلاعات سکونتی تا پایان شهریور امسال خبر داده و گفته بود:با توجه به این‌که مهلت دو ماه درج اطلاعات سکونتی مردم در سامانه ملی املاک و اسکان کشور ۱۹ به پایان رسید، ستاد ملی مقابله با کرونا این مهلت را تا پایان شهریور ماه تمدید کرد.

وی با بیان این‌که انتظار داریم مردم در مهلت باقیمانده نسبت به درج اطلاعات سکونتی در سامانه مذکور اقدام کنند، افزود: با این کار یک بار برای همیشه در تاریخ کشور، وزارت راه و شهرسازی می‌تواند بر اساس اطلاعات و آمار واقعی برای تولید و عرضه مسکن برنامه‌ریزی کند.

این در حالی است که ستاد ملی کرونا مهلت خوداظهاری سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک را تا پایان مهر ۱۴۰۰ تمدید کرده است.

بر اساس « مصوبه جلسه هفتاد و دوم ستاد ملی مدیریت کرونا امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ مهلت خوداظهاری سرپرستان خانوارها و مالکان واحدهای مسکونی در سامانه ملی املاک و اسکان تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس