کد خبر 1230466
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶

آیا قصد خرید بهترین دستگاه فشار خون خانگی را دارید؟ در این مطلب ما شما را برای انتخاب بهترین دستگاه فشار خون کمک خواهیم کرد تا دستگاه فشار خون مدنظرتان را انتخاب کنید.

در حال حاضر با توجه به سبک زندگی افراد، روز به روز تعداد افراد مبتلا به فشار خون رو به افزایش است. در پی این مسئله نیاز به گرفتن فشار خون در منزل افزایش می‌یابد. بنابراین داشتن یک دستگاه فشار خون از الزامات به حساب می‌آید. داشتن یک دستگاه فشار خون خانگی علاوه بر اینکه به شما این امکان را می دهد که مرتبا فشار خون را بررسی کنید و پزشک شما را در درمان بهتر یاری می‌نماید. بهترین راه برای کنترل فشار خون بالا ، اندازه گیری ه آن در طول روز و به مدت چند ماه است.

تعداد زیادی دستگاه فشار خون خانگی برای انتخاب وجود دارد که قیمت آن‌ها متفاوت است. برای اطلاع از قیمت دستگاه فشار خون و خرید آن می توانید به داروخانه‌های محلی، فروشگاه لوازم و تجهیزات پزشکی و فروشگاه  آنلاین لوازم و تجهیزات پزشکی مراجعه نمایید. اما پیشنهاد ما برای خرید دستگاه فشار خون، برند امرن ژاپن است. این محصول با داشتن دقت بالا برای اندازه‌گیری فشار خون می‌تواند تا حد ممکن خیال شما را برای گرفتن فشار خون راحت کند. برای خرید این محصول و اطمینان از اصالت کالا می‌توانید این دستگاه را از نمایندگی امرن تهیه کنید.

انتخاب دستگاه فشار خون خانگی

دستگاه فشارسنج دیجیتال بازویی

این دستگاه‌ها روی بازو قرار می‌گیرند و با زدن یک دکمه‌ی موجود روی دستگاه، کاف آن شروع به باد کردن می‌کند و اعداد روی مانیتور شروع به بالا رفتن می‌کند تا جایی که به بیشترین حد خود برسد، سپس دستگاه افزایش اعداد را متوقف می‌کند، اعداد ثبت شده روی مانیتور، فشار خون شما را نشان می‌دهد.

دستگاه فشارسنج دیجیتال مچی

در مورد این دستگاه نظرات مختلفی وجود دارد و گفته می‌شود ممکن است دقت آن‌ها نسبت به دستگاه‌های دیجیتال بازویی کمتر باشد. دلیل این امر، عدم قرارگیری موازی دست با قلب است. پس هر پوزیشنی غیر از این برای گرفتن فشار خون امکان دارد اعداد را بالا و پایین نشان دهد. درصورت نبود دستگاه دیجیتال بازویی و یا بزرگ بودن بیش از حد بازو، استفاده از فشارسنج دیجیتال مچی می‌تواند مناسب باشد.

با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از کمپانی‌های ساخت دستگاه‌های هوشمند مدعی شدند که دستگاه‌های آن‌ها با برنامه‌های اختصاصی، قادرند تا فشار خون را اندازه‌گیری کنند. اما با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این اعداد دقیق نیستند و اتکا به‌ آن‌ها می‌تواند مسبب مشکلاتی برای شخص شود.

نکات خرید

دستگاه فشار خون خانگی که انتخاب می کنید باید دستگاهی باشد که مناسب شماست، نه لزوما دستگاهی که دوست یا اطرافیان‌تان از آن‌ استفاده می‌کنند. در ادامه چند نکته را بیان می‌کنیم که به شما در انتخاب بهترین دستگاه فشار خون مناسب‌تان کمک می‌کند.

1. مطمئن شوید که این دستگاه مناسب شماست: هنگام خرید دستگاه، حتما اندازه‌ی بازوی خود را با

اندازه‌ی کاف فشارسنج بررسی بفرمایید. اگر کاف دستگاه با اندازه‌ی بازوی شما مطابقت نداشته باشد، عدد نشان داده شده اشتباه خواهد بود. پس برای اندازه‌گیری دور بازوی خود از شخص مطمئنی کمک بگیرید.

2. دستگاه قیمت مناسب را از نمایندگی‌های معتبر تهیه کنید:

 قیمت بالا یا پایین دستگاه نشان‌دهنده‌ی خوب یا بد بودن آن نیست. برای خرید هر دستگاهی می‌توانید از افراد متخصص در آن زمینه کمک بگیرید تا بهترین دستگاه‌ را به شما معرفی کنند.

3. ویژگی‌های دستگاه مدنظرتان را قبل از خرید مشخص کنید:

آیا دستگاهی با چند کاف می‌خواهید؟ یا دستگاهی با امکان چند کاربره بودن، یا دستگاهی که مانیتور بزرگ یا کوچک داشته باشدو... . این‌ها مواردی‌ست که با دانستن آن‌ها می‌توانید دستگاه مناسب خود را به راحتی انتخاب کنید.

4. راحتی در استفاده از دستگاه: ممکن است بعضی از مانیتورها برای استفاده و خواندن اعداد از سایر

مانیتورها ساده تر باشند.

برای خرید انواع دستگاه فشار خون و اطلاع از لیست قیمت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی ماهان مدیکال مراجعه فرمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس