کد خبر 1230438
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایش یکم، اولین روز هفته را در محدوده قیمتی مثبت به پایان رساند و در آخر معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با احتساب ۰.۴۹ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به ۷۲ هزار و ۳۴۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، صندوق پالایش یکم که از روز سه شنبه هفته گذشته رنگ قرمز به خود گرفته بود، امروز در بازه مثبت معامله شد و با رشد قیمت همراه بود و هفته را مثبت آغاز کرد و نزدیک به قیمت روز گذشته به کار خود پایان داد و نماد شپنا که از چندروز گذشته بسته بود امروز بازگشایی شد و از پرتراکنش‌های بازار امروز بود.

نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۱.۱۲ درصدی، نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) رشد ۰.۹۷ درصدی را تجربه کردند و تنها نماد منفی امروز صندوق پالایش نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (با افت ۰.۴۴ درصدی بود و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.

ارزش پالایشی یکم ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

امروز شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۴۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۳۴ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۱۷ هزار افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۰.۰۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۰۵ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۲۲خرداد +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس