رئیسی نمایه

رئیسی در بخش سوم از مناظره انتخاباتی در دفاع از برنامه‌های خود گفت: ۴۰۰ روز است لایحه صیانت از حقوق بانوان در دولت معطل مانده است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی  در بخش سوم از مناظره انتخاباتی در دفاع از برنامه‌های خود گفت: وضعیت معیشت مردم به شدت آسیب دیده است. کسب و کار مردم به شدت آسیب دیده است. اعتماد به دولت در پایین‌ترین سطح در سالهای گذشته تا به امروز است. به شدت به پشتوانه سرمایه اجتماعی نیازمندیم.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ملت ایران به دنبال استقلال همه جانبه در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی بوده است. شکر خداوند استقلال سیاسی وجود دارد اما در حوزه اقتصادی به دلیل نگاه‌های شخصی، حزبی و جناحی این استقلال حاصل نشد. نگاه امام خمینی، انقلاب، مردم در مورد استقلال اقتصادی محقق نشده است و گام‌هایی که در این مسیر برداشته شده، متناسب با اهداف نبوده است.

وی تأکید کرد: در باب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معتقدم اگر عملکرد بهتری داشتیم، وضعیت متفاوت می‌شد.

رئیسی آزادی‌های اجتماعی را در کنار استقلال بسیار مهم خواند و گفت: دولت‌ها باید به دنبال تحقق این اصل باشند. در ابتدای ورود به دستگاه قضائی، ظرف چند ماه لایحه صیانت از حقوق بانوان تنظیم شد. متأسفانه ۴۰۰ روز است که این لایحه در دولت معطل و اخیراً به مجلس ارسال شده است.

وی افزود: عدالت در کشور ما آسیب دیده است. مردم خواستار اجرای عدالت در تمام شئون اعم از عدالت اجتماعی، اقتصادی و جنسیتی و آموزشی هستند.

رئیسی تأکید کرد: قانون باید اجرا شود. اگر قانون اجرا شود به عدالت نزدیک می‌شویم. اگر حقوق مردم شامل زن، مرد، شهری و روستایی اجرایی شود به عدالت دست یافته‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس