کد خبر 1228759
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
رئیسی نمایه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بخش جمع بندی پایانی در دومین مناظره انتخاباتی گفت: افرادی که بیشترین آزادی را داشتند، بیشترین حرف‌های ساختارشکنانه را زدند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در قسمت پایانی مناظره عنوان کرد: در جایگاه کاندیدای ریاست جمهوری حتماً باید مسائل کشور نه به صورت کلان بلکه حتی به صورت اقلیمی شناخته شود و معلوم شود در هر حوزه چه مسائلی وجود دارد و راهکار حل مسأله چیست و اولویت در این راه حل‌ها چیست تا بتوانیم موضوع را حل کنیم.

وی افزود: ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، افرادی داشتیم بیشترین بهره را از آزادی می‌بردند، حرف‌های بسیار ساختار شکنانه می‌زدند و بیشترین اهانت را به ما می‌کردند و ما تا حرفی می‌زدیم می‌گفتند آزادی نیست. این خیلی عجیب است که کسی در جایگاه کاندیدای ریاست جمهوری ظاهر می‌شود و در این جایگاه بیشترین حرف‌های ساختارشکنانه در گمراه کردن مردم و ایجاد سوال و ابهام در ذهن مردم ایجاد می‌کند بعد هم می‌گویند مردم ببینید که آزادی نداریم و اگر حرف بزنیم متعرض ما می‌شوند و ما را می‌گیرند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: چرا اینها را می‌گوئید؟ مردم را چه حساب و فرض می‌کنید؟ مردم شعور و فهم دارند. حاضرم با هر کدام از دولتمردانی که مورد ادعای آقایان باشند بدون وقت قبلی در هر پارکی یا مجمع و اجتماع عمومی برویم و ببینیم نگاهشان به آقایان و به دولت و بنده طلبه خدمتگزار چیست. ما پیش روی مردم هستیم، چرا اینگونه سخن می‌گوئیم؟

آنهایی که ادعای آزادی دارند، ۲۰۰ شکایت از دانشجو و پژوهشگر کردند

رئیسی گفت: در دور قبل در همین سالن بارها به من اهانت شد و من از هیچ کسی شکایت نکردم اما رقیب ما که آقایان (همتی) کارمندان آنها حساب می‌شوند، ۲۰۰ شکایت از دانشجو، پژوهشگر، رسانه‌ای و … در دادسرا طرح کردند. من قاضی هستم و آقایان ادعای آزادی دارند. چرا اینجور با مردم حرف می‌زنید و در عمل درست عمل نمی‌کنید؟ جمهور یعنی حقوق همه مردم در هر جایگاه و هر شهر و روستایی تضمین شود.

وی تاکید کرد: امروز ما معتقد هستیم فضای مجازی بهترین بستر برای نظارت مردم بر دولت است. ما این کار را در دادگستری اجرا کردیم. آقایان وعده می‌دهند و ما در عمل اجرا کردیم و مردم این عملکرد را دیده اند. در دادگستری مردم دارند قاضی و کارمند را قضاوت و ارزیابی می‌کنند و به آن نمره می‌دهند، سوال و تشکر می‌کنند.

ما برای مدیران گشت ارشاد خواهیم داشت

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ۳۵ سامانه تاکنون فعال شده و تا آخر سال ۴۰ سامانه دیگر فعال می‌شود. ما در این کرونا، کاری کردیم که برای دنیا الگو شد. ۱۲۰ هزار نفر از زندانیان به مرخصی رفتند. ما داریم به نام نظام جمهوری اسلامی عمل می‌کنیم. کارهای افتخار آمیزی در حال انجام است.

رئیسی در پایان تاکید کرد: الناس علی دین ملوکهم. ما برای مدیران گشت ارشاد خواهیم گذاشت. اگر دولتمردان خوب عمل کنند مردم خوب عمل خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • انقلابی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    3 1
    درود بر شما سید بزرگوار
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    3 1
    دمت گرم سید زدی شیش تایی شون کردی
  • ایراندوست IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    3 1
    جناب آقای سید ابراهیم رئیسی : اگر به فضل الهی از سوی ملت ایران به ریاست جمهوری رسیدید که حق مسلم شماست لطفا در اولین فرصت تکلیف این " همتی" را یکسره کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس