کد خبر 1228598
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
رضایی نمایه

محسن رضایی در دومین مناظره انتخاباتی گفت: مشکلات مردم ایران با شعبده‌بازی و حرف‌های مفت حل نمی‌شود.

به گزارش مشرق، محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز (سه شنبه) در بخش اول نیمه اول دومین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به سوالی در خصوص راهکارهای شما برای رفع موانع امید در میان جوانان گفت: مردم عزیز ایران؛ مشکلات شما با شعار، وعده، شعبده بازی و حرفهای مفت حل نمی‌شود. مشکلات شما ریشه اقتصادی دارد و با حرف درمانی و سخنرانی به نتیجه نمی‌رسد. به قول دانشجوی شیمی دانشگاه تهران که در حال دستفروشی بود، ما از گرسنگی امید می‌خوریم. درست می‌گوید؛ چرا که امید دیدنی است؛ دولت ما، امید را به سفره شما باز می‌گرداند و ان شاءالله یک بار دیگر لبخند پیروزی بر چهره شما خواهد نشست.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: حرف صحیحی در مناظره قبلی گفته شد که کسانی که نمی‌خواهند تا پایان بمانند به مردم اعلام کنند. البته نباید با توهین گفته می‌شد. همانگونه که شما احساس کردید، تا پایان انتخابات هستم و با همه رقابت خواهم کرد. در مناظره قبلی در مورد ایران و امید به آینده ایران صحبت کردم. در اینجا می‌خواهم از مردم ایران سخن بگویم. از تمام اقوام تمدن ساز ایرانی از آذربایجان که سر ایران است و مهدی باکری که وقتی از خاکریزهای دشمن عبور می‌کرد، می‌گفتند «یاشاسین آذربایجان» از همت و احمد متوسلیان و شهید مقدم و همه قهرمانان و اقوام ایرانی سخن خواهم گفت.

رضایی تصریح کرد: ما جنگ را با همه ملت ایران به نتیجه رساندیم. بنابراین دولت ما دولت همه اقوام ایرانی است. از سنی گرفته تا تشیع و تمام اقوام؛ البته نمی‌دانم چرا به خاطر زاگرسی بودن مرا متهم می‌کنند. من افتخار می‌کنم که زاگرسی هستم و از قوم لر. اما همه می‌دانند که در تمام زندگی ام، از همه اقوام ایرانی استفاده کردم و دولت ما از تمام ایرانیان تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: امید زمانی تحقق می‌یابد که ما یک انرژی جدیدی را در جامعه آزاد کنیم و از دولت‌های خواب آلوده‌ای که شب می‌خوابند و بعد قیمت بنزین را چند برابر می‌کنند، مردم هم که توجیه نشده اند و در خیابان‌ها می‌ریزند و آن مشکلات برای مردم به وجود می‌آید. ما با دولت‌های خواب آلوده خداحافظی می‌کنیم.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: من به شما قول می‌دهم سال ۱۴۰۰، سال گشایش در آینده ایران و آغازی جدید است. امسال به نام مبارک حضرت ولی عصر منتسب شده و من مطمئن هستم ملت ایران با مشکلات خداحافظی خواهند کرد. «ان مع العسر یسری»

رضایی گفت: مطمئن باشید ما لبخند را به چهره مردم ایران، برکت را به جیب شما بر می‌گردانیم و آن آخرین ریالی که از حق و جیب شما رفته را به جیب شما بر می‌گردانیم، امید جدیدی که آن هم دیدنی است و نه گفتنی را خواهید دید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس