همتی نمایه

همتی در بخش چهارم از مناظره انتخابات در پاسخ به سوالات، گفت: در مقابل من جریانی قرار دارد که می‌گویند می‌خواهیم کاخ سفید را حسینیه کنیم.

به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی گفت: آسیب‌های اجتماعی در بخش شهری و یا در کل کشور ناشی از یک ساختار بسیار غلط و ناشی از گروه‌های ذی‌نفع و رانت خوار است که متاسفانه بر اقتصاد، فرهنگ و جامعه چنبره زده‌اند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: اگر نتوانیم مشت این افراد را باز کنیم و این فسادی که این‌ها ایجاد کرده‌اند را از بین ببریم، آن‌وقت می‌بینیم مسائلی ایجاد می‌شود که عواقب آن در جامعه قابل حل نیست.

وی تصریح کرد: این افراد، ارتباطات بسیار وسیعی در حوزه‌های صادرات، واردات، ارتباط زنجیره‌ای با کاسبان تحریم در حوزه سیاست خارجی، در ارتباط با قاچاق (واردات و صادرات) پولشویی دارند.

همتی افزود: دوستانی که الان اینجا نشستند و به عنوان رقیب من هستند، تقریباً همین حرف‌ها را می‌زنند. یعنی تقویت وضع موجود. باید شفاف باشیم و مردم بدانند چه خبر است. در مقابل من جریانی قرار دارد که می‌گویند می‌خواهیم کاخ سفید را حسینیه بکنیم.

وی ادامه داد: افرادی که الان در جلسه هستند، این‌ها را مطرح می‌کنند. دنیا را نمی‌شناسند. به سفارت عربستان حمله می‌کنند. ارزش پول را به هم می‌زنند. چه کسی پشت اینها است. فکر می‌کنم همه این‌ها یک زنجیره است. اگر کشور هم بتواند این زنجیره را قطع کند، سوال شما قابل حل است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ظرف دو سال گذشته ۷۵ میلیارد دلار از درآمد ارزی کشور کاهش پیدا کرده است و این یعنی هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان!

۱,۵۰۰ هزار میلیارد تومان از درآمد کشور رفته است

همتی گفت: ۱,۵۰۰ هزار میلیارد تومان از درآمد کشور رفته است. افرادی که بر اقتصاد کشور چنبره زده‌اند، چون از این طریق سود می‌برند، سالی ۲۰ درصد هزینه معاملاتی ما را بالا برده‌اند.

وی گفت: با ۲۰ درصد از ۸۰ میلیارد حجم تجارت خارجی پارسال ما و یا ۸۰ میلیارد دلار سال گذشته‌اش که می‌شود ۱۶ میلیارد دلار، می‌توان چند کشور را اداره کرد. ما آن را از دست می‌دهیم و بعد می‌گوییم چرا توسعه ایجاد نمی‌شود؟ چرا فقر ایجاد می‌شود؟ من آمده‌ام که این روند را در کشور عوض می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    7 1
    من فقط موندم همتی باچه رویی این حرفهارومیزنه؟کسی پیدامیشه این حرفهاشوبپذیره؟
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    2 1
    یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ﴾ (الصف: ۸) ترجمه آیه: (میخواهند نور خدا را با (دم) دهانهاشان خاموش سازند وخداوند تمام کننده ی نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید). جناب همتی از لیبرالهایی چون شما توقعی نمی رود که به قران اعتقادی داشته باشید ولی خداوند اراده فرموده که اسلام درسرتاسر عالم گسترش یابد حسینیه شدن کاخ سفید که چیزی نیست انشالله بکوری چشم منافقین ملحدین و لیبرالها این اتفاق بزودی اتفاق خواهد افتاد
  • مهدی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    17 3
    داره هر چی لجن تو وجودش جمع شده رو بیرون می ریزه! عجب همتی داره تو لجن پاشی!
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    1 1
    خانه تو را خراب می کنیم و حسینیه می کنیم. حالا کجایش را دیده ای؟
  • ناشنای IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    1 1
    من برای ایشان خیلی احترام قایل هستم ولی قبول قرارداد های بین المللی حتما برای کشور برد در پی نخواهد داشت آخه چرا ما مثل بر اخوش باید دنبال رو جهان باشیم این هنر نیست که بله قربان گو باشیم و اقتصاد سرمایه داری و سیستم باز رو مدیریت کنیم
  • رضا IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    5 0
    آخه بی وجود تو چرا ناراحتی؟
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    5 0
    بنده خدا نقش روکشی خودرادارد برای رییسان خود انجام میدهد
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    6 2
    جناب همتی : مگر میخواهند خانه تو را حسینیه کنند که اینطور داری بال بال میزنی ؟؟
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 0
    اگه فرمول حرف زدن روحانی رو روش پیاده کنیم دقیقا درست درمیاد هر صفتی که خودت داری رو به خوبی و قشنگ توصیف می کنی و یه لولو می سازی بهش نسبت میدی... فقط اونجاش که گفت: ^ناشی از گروه‌های ذی‌نفع و رانت خوار است که بر اقتصاد، فرهنگ و جامعه چنبره زده‌اند. الله اکبر از رو
  • نصر IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 0
    اقای همتی که از کاهش هزار و پانصد میلیارد تومان درامد کشور ناراحتی چگونه فقط هزار و دویست میلیار د تومان پول بی زبان را یکجا به یک بانک خصوصی میدهی و در مناظره هم نمیتوانی جواب درستی برای ان بدهی .وخودت عیننا حرف حسن روحانی را تکرار میکنی که بگذارید مردم زندگی خود را بکنند. مگر کسی غیر از امثال شما ناز پرورده های بظاهر انقلابی که خود را تا عالی ترین سطوح مدیریتی کشور رسانده اید کسی دیگر پایش را بر حلقوم مردم فشار میدهد.
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 0
    الله و اکبر از روی این همتی چقدر از تو و امثال تو که اومدید با بی شرمی هرچه تمامتر دوباره سر مردم کلاه بگذارید متنفرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس