با رشد فضای کسب و کار در اینستاگرام و افزایش مخاطبان این شبکه اجتماعی، اینستاگرام تبدیل به یک ویترین جذاب برای ارائه محصولات و خدمات مختلف شده و فروشگاه‌های بسیاری در این شبکه اجتماعی و در حوزه‌های مختلف شروع به فعالیت کرده‌اند. از طرفی یکی از عوامل رشد اصلی یک کسب و کار اینستاگرامی افزایش تعامل کاربران و حس اعتماد آن‌ها است.   

قالب اینستاگرام آماده: ویترین کسب و کار اینستاگرامی شما در سایت جیب استور

در این فضای پر از فرصت ایجاد یک کسب و کار اینستاگرامی و کسب درآمد از آن بسیار رایج شده است، به همین دلیل برای شروع پرقدرت‌تر ما نیاز داریم تا در کنار محصولات خوب و کارآمد یک ویترین زیبا نیز داشته باشیم. قالب اینستاگرام آماده می‌تواند ویترین زیبای کسب و کار اینستاگرامی شما باشد.

از قالب اینستاگرام با فرمت (پاورپوینت pptx) استفاده کنید!!

سایت جیب استور یک سایت حرفه‌ای در زمینه تولید قالب‌های اینستاگرامی است. ویژگی بسیار خوب این سایت طراحی قالب‌های زیبا در طرح‌های مختلف و در نرم‌افزار پاورپوینت است.

در طراحی قالب‌های اینستاگرام سایت جیب استور سعی شده است انواع سلایق در نظر گرفته شود همچنین در قسمت قالب استوری اینستا، تم‌های متناسب با استوری برای علاقه‌مندان طراحی شده است.

نحوه استفاده از قالب و همچنین فیلم آموزشی نیز در انتهای هر قالب قابل مشاهده است تا به این ترتیب هیچ مشکلی در پروسه استفاده از قالب برای کاربران پیش نیاید.

نمونه‌ای از قالب‌های اینستاگرام سایت جیب استور را در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید:

قالب اینستاگرام آماده: ویترین کسب و کار اینستاگرامی شما در سایت جیب استور

چرا باید از قالب اینستاگرام سایت جیب استور استفاده کنیم؟

استفاده از یک قالب حرفه‌ای برای پست متنی اینستاگرام مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم:

  • به برند سازی شما کمک می‌کند:   قالب‌های اینستاگرام رنگ بندی و طرح‌های مشخصی دارند و همچنین در آن‌ها از نام برند و لوگو شما استفاده می‌شود، اینکار به مرور زمان باعث می‌شود نام برند شما در ذهن کاربرانتان ثبت شود و در ذهن آن‌ها ماندگار شوید.
  • باعث افزایش جذابیت محتوا می‌شود: اگر از یک تمپلیت حرفه‌ای برای پست‌های اینستا استفاده کنید جذابیت محتوای شما به شدت افزایش می‌یابد و اینکار باعث بازدید بیشتر و همچنین افزایش کیفیت مطالبتان می‌شود که در نهایت این کار  رشد کسب و کارتان را در پی دارد.
  • سریع تر و راحت تر محتوا تولید می‌کنید:  با استفاده از قالب اینستا دیگر نیازی نیست که چندین ساعت وقت بگذارید تا یک محتوا درست کنید و فقط کافی است که عکس و محتوای متنی خود را در قالب جایگزین کنید و در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه یک پست حرفه‌ای و جذاب برای پیج‌تان بسازید.  

حالا کسب و کار خود را آغاز کنید

حالا وقت شروع است، با داشتن یک محتوای خوب، یک محصول خوب و یک ویترین زیبا وقت شروع کسب و کار شما در اینستاگرام است. فرصت را از دست ندهید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس