قالیباف نمایه

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایلام در دوران دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند، گفت: در بودجه ۱۴۰۰ توجه ویژه ای به استان ایلام صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم توجه ویژه ای به این استان کنیم.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف که صبح امروز(دوشنبه ۱۷ خرداد) به استان ایلام سفر کرده است، در بدو ورود به این استان در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در استان شهیدپرور و ولایتمدار ایلام، گفت: این عزیمت چهارمین نظارت میدانی از استان های کشور است.

ببینید:

فیلم/ صحبت‌های قالیباف در بدو ورود به ایلام

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان ایلام از جمله استان هایی است که شناخت دقیقی از روزهای ابتدایی جنگ از آن دارم و مردم بسیار خونگرم و زحمتکشی دارد. این مردم در دوران دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند.

وی تصریح کرد: افزون بر این مهمترین جبهه های ایلام توسط جوانان همین استان مورد دفاع و صیانت قرار گرفت، جبهه هایی از جمله صالح آباد، گیسکه، قلاویزان مورد دفاع قرار گرفت.

قالیباف یادآور شد: پس از جنگ تحمیلی این استان آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفت و ایلام امروز یکی از استان های محروم کشور محسوب می شود.

رئیس قوه مقننه کشورمان تاکید کرد: در مجلس شورای اسلامی مصمم هستیم که در برنامه هفتم توسعه این استان را در اولویت مسائل زیرساختی به ویژه حوزه نفت و گاز، کشاورزی و دامپروری و حمل و نقل قرار دهیم. البته در بودجه ۱۴۰۰ مجلس توجه ویژه ای به استان ایلام در حوزه محرومیت زدایی و اشتغال داشته است.

قالیباف گفت: هدف از این نظارت میدانی شنیدن مشکلات مردم و دیدن مسائل از نزدیک است، چرا که در ماه های پیش رو آماده تدوین برنامه هفتم توسعه می شویم و امیدواریم بتوانیم توجه ویژه ای به این استان محروم در تدوین برنامه ها داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ابن الرضا IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    2 0
    به گیلان غرب دومین شهرمقاوم کشورپس از دزفول هم توجه کنید این شهرببن بست که در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کرد امروز باسیل بیکاران رو برو شده و جوانان جای ماندن ندارند .نه کارخانه ای متاسفانه نخبگان نیز نمی مانند ورفته اند شهرک الهیه کرمانشاه .
  • اَبَر انگیزه مضاعف تر IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 0
    آفرین !!!
  • کارشناس IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 2
    بعد از 30 سال حالا یادت افتاده
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    2 1
    بله توجه شد اول استان اصفهان بعدا یزد وکرمان وبعدا استان مرکزی وفارس با یستی توجه شود ومردم شهرهای مرزی بایستی یا قاچاقچی باشند یا کولبر و یا غیره ویا مهاجرت کنند به آن استانها
  • حکیم IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    2 0
    دمت گرم... ایلام از محروم ترین استان های کشور است... بیشترین فقرش، فقر فرهنگی... به همین خاطر بیشترین تورم کشور بیشترین خودسوزی کشور و خیلی مشکلات دیگه ... ازجمله ی امیدهای این استان محروم، اینه که دروازه ی اربعینه... بلکه دانشمندانی از این رهگذر رد بشن و سطح فرهنگ استان ترقی کنه... این تازه فقر فرهنگی بود... فقر مالی که بماند... شاید نصف مردم ایلام تحت پوشش نهاد های حمایتی باشن گزاف نگفته باشیم.
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    پیشرفت استانها بستگی به همت خود ان مردمان دارد همه اش هم مقصر دولت نیست کاشان دولت ازشان هم می گیرد ولی روز به روز با تلاش مردم پیشرفت می کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس