کد خبر 1227482
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
اتفاقی که امیر عابدزاده باعث آن شد؛ خداحافظی گلر باتجربه!

امیر عابدزاده در فصلی که سپری شد ۱۰۲ سیو در ۲۹ بازی برای تیم ماریتیمو داشت و از حیث مهار توپ در رده ی سوم بهترین دروازه بانان لیگ برتر پرتغال قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، اعتماد کادر فنی تیم ماریتیمو به سنگربان تیم ملی فوتبال ایران موجب شده تا یکی از دروازه بانان قدیمی تیم ماریتیمو تصمیم تازه ای در مورد فصل آینده خود بگیرد. چارلس دروازه بان برزیلی که از فصل ۲۰۱۵ در تیم ماریتیمو حضور داشته به باشگاه اعلام داشته به دنبال بازگشت به برزیل و عقد قرارداد با یکی از تیم های باشگاهی کشورش است. این خبر را روزنامه آبولا منتشر کرده و این بدین معنی است در فصل پیش رو هم شاهد حضور امیر عابدزاده در ترکیب ماریتیمو خواهیم بود چرا که اگر باشگاه به دنبال صدور رضایتنامه او برای حضور در تیم جدیدی بود با جدایی چارلس دروازه بان برزیلی مخالفت می کرد.

امیر عابدزاده در فصلی که سپری شد ۱۰۲ سیو در ۲۹ بازی برای تیم ماریتیمو داشت و از حیث مهار توپ در رده ی سوم بهترین دروازه بانان لیگ برتر پرتغال قرار گرفته است. او در تمرینات تیم ملی هم شرایط ایده آلی دارد اما به نظر می رسد فعلا و با توجه به شرایط حساس تیم ملی و هم چنین تجربه ی علیرضا بیرانوند به او بازی نخواهد رسید. 

ماریتیمو در فصلی که گذشت در هفته های پایانی با چالش بقاء در جدول بازی ها روبرو شد که به لطف درخشش امیر عابدزاده و هم چنین علی علیپور در نهایت در جدول بازی ها باقی ماند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس