شکوری راد

حزب اتحاد ملت با تأکید بر "تحریم انتخابات"، در قالب یک بیانیه رسمی اعلام کرده است: تلاش می‌کنیم این موضع را در قالب جبهه اصلاحات ایران نیز پیگیری نماییم!

سرویس سیاست مشرق- "مشارکت حداکثری" دغدغه هر کشوری برای هر انتخاباتی است.

مقوله‌ای که پس از رعایت قانون در برگزاری یک انتخابات، امتیازی بزرگ ارزیابی می‌شود و می‌تواند محسّنات بیشتری از مردمسالاری را به مردمان یک کشور تقدیم کند.

انتخابات ۱۴۰۰ و عرصه روی کار آمدن دولت سیزدهم در جمهوری اسلامی ایران نیز به نحو چشمگیری مشارکت حداکثری مردم را طلب می‌کند.

با این حال هستند بدخواهان و کسانی که با علم به اهمیت مشارکت حداکثری اما تقلا می‌کنند تا از رمق آن بکاهند...

این بدخواهان که شوربختانه بایستی آدرس آنها را در اردوگاه اصلاح‌طلبان و جریان چپ جستجو کرد؛ برای پیگیری هدف براندازی نظام؛ عزم شریرانه خود را به سمت هدف قرار دادن مشارکت و کاستن از حضور کسانی از مردم در انتخابات معطوف کرده‌اند.

چپ‌های برانداز از یکسال قبل با طراحی یک پروژه شوم که برخی محافل تحلیلی آنرا "تحریم خاموش انتخابات" نامیدند وارد این عرصه شدند.

مشرق طی یکسال گذشته با انتشار بیش از ۱۴۰ گزارش درباره این پروژه؛ گفتارها و تحلیل‌هایی را در اختیار مخاطبان خود گذاشت.

اصلاح‌طلبان این پروژه را با عملیات القای ضعف در الزامات عقلانی حضور در انتخابات را آغاز کردند و در روزها و هفته‌های جاری نیز بر شدت این رفتار خصمانه علیه نظام و مردم افزوده‌اند. چه اینکه آنها پس از برملا شدن عمق ناکارآمدی‌شان در دولت آقای روحانی؛ دیگر انگیزه‌ای هم برای بالا نگه داشتن ماسک طرفداری از دموکراسی ندارند و فکر می‌کنند وقت رویارویی علنی با مردم و نظام اسلامی فرا رسیده است.

ناجوانمردی یک حزب در آستانه انتخابات/ "بانیان وضع موجود" چگونه دشمن دموکراسی شدند؟

در این راستا می‌توان به بیانیه جبهه اصلاحات بعنوان ستاد "هسته سخت اصلاح‌طلبان" و بیانیه حزب اتحاد ملت اشاره کرد که صراحتا بر تحریم انتخابات به بهانه نداشتن نامزد! تأکید کرده‌اند. [۱] [۲]

(این در حالی است که یک جریان سیاسی در هنگام نداشتن نامزد مکلف به ائتلاف است. ضمن اینکه باید پاسخگو باشد که چرا نتوانسته نامزدهایی حائز صلاحیت و بدون پرونده را در معرض انتخاب مردم بگذارد!؟)

افزون بر این شاهد هستیم که برخی رجال اصلاح‌طلب نیز یا مشغول تشویق این بیانیه‌های تحریمی هستند و یا اعلام کرده‌اند که رأی نمی‌دهند و نامزدی ندارند.

*تقلای ناجوانمردانه یک حزب اصلاح‌طلب برای همه‌گیر شدن تحریم انتخابات!

جدای از این فرایند پیش‌بینی شده، اما اخیرا شاهد اقدامی در راستای پروژه شوم تحریم خاموش انتخابات بودیم که بر عمق ناجوانمردی آن افزود...

و آن بخشی از بیانیه عجیب حزب اتحاد ملت است.

اتحاد ملتی‌ها که گفته می‌شود از رسوبات حزب منحلّه مشارکت هستند در بخش پایانی بیانیه خود درباره تحریم انتخابات ۱۴۰۰ نوشته‌اند:

"متاسفیم که اعلام نماییم از نظر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی این انتخابات از معنا تهی شده است و ما نامزدی در این دوره نداریم و تلاش می‌کنیم این موضع را در قالب جبهه اصلاحات ایران نیز پیگیری نماییم. "[۳]

پیگیری کردن موضع تحریم انتخابات در جبهه سیاسی بالاتر! رفتاری است که حتی خائنان به یک ملت نیز جرأت ندارند اینچنین علنا درباره آن صحبت کنند.

اما شاهدیم که حزب اتحاد ملت رسما و علنا اظهار می‌دارد که قصد دارد رفتار غلط خود را به جبهه اصلاحات (که آنها هم انتخابات را تحریم کرده‌اند!) تسرّی دهد و نگذارد کسی از آنها به راه راست گردش کند!

از عداوت نهفته در این جمله همین بس که بدانیم برخی اقطاب و رجال اصلاح‌طلب مثل حزب کارگزاران که عضو جبهه اصلاحات است تمایل به حضور در انتخابات دارد و تحریم را کاری عقلانی نمی‌داند.

در همین راستا می‌توان به موضع قبلی "بهزاد نبوی"، رئیس جبهه اصلاحات در ایام انتخابات مجلس یازدهم (که آنهم از سوی اصلاح‌طلبان تحریم شد) نیز اشاره کرد که صراحتا مخالف تحریم بود.

بیانیه حزب اتحاد به این معنی است که آنها قصد دارند برای کاستن از مشارکت کسانی از مردم؛ حتی در مقابل احزاب هم‌جبهه و رجال جریانی خود نیز بایستند و تقلا کنند تا این افراد هم در فرایند خروج از مردمسالاری با آنها همراهی کنند.

این حقایق و این قطعات از تاریخ پر از درد سیاست ایران، بایستی در یاد و خاطره نسل‌های امروز و آینده ایرانی اسلامی باقی بماند تا دوست و دشمن با وضوح بیشتری از یکدیگر شناخته شوند و نیاید روزی که عده‌ای از دشمنان نظام، مردم و امنیت کشور با عوض شدن جای شهید و جلّاد! خود را "حامیان دموکراسی" جلوه دهند.

***

1_ https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1511204

2_ http://emtedad.news/1400/03/04

3_emtedad.news/print/?id=2650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 80
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    بهتر. هر وقت شماها تشویق به رای دادن به یه نفر کردین ملت بدبخت شدند
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      43 11
      مثل.... دروغ میگن. اون کاغذهای انشای همتی و مهرعلیزاده رو همینا نوشتن و به شدت هم حمایت میشن. ضمنا ما پیگیر حرف های تجزیه طلبانه این دو نفر هستیم.
    • سوخته IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      7 0
      آشغال حد اقل به یک دردی می خورد ولی این خائنین ................
    • آدم IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      6 0
      ساده دلان خیال میکنند اگر رای ندهند ....
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      5 0
      شما هم که به 2 نفر روحانی و جهانگیری را دادید غربی ها را خوشبخت کردید.
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      5 0
      الان این مهرعلیزاده و همتی بیاد بگه تمام کسایی که در مستندش مدعی تضییع حقشون شده به او رای بدن او هم دولت و ارکانش را کامل به اونها میسپاره تا ببینیم چقدر رای میاره
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      1 0
      اگر تا دیروز از هزار نفر میپرسیدید حزب اتحاد ملت را میشناسید شاید یک نفر هم نمی شناخت و کسی اسم یکی از کاسب های حقه باز را نمی دانست و این حقه ای بیش نیست
  • CA ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    54 12
    به این میگند شمشیر کشیدن از رو بر روی منافع مردم ایران و علیه جمهوری اسلامی شدن چرا هزینه ای که برای مردم و نظام میتراشند را به خودشان بازنگردانیم؟! بایستی هزینه سیاسی این کار خود را پرداخت کنند.
  • سید IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    30 9
    بعد از انتخابات زمستان می رود و روسیاهی برای زغالان اصلاح طلبان می ماند!
  • احمدخواجوند IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    5 11
    بهتر هست قانونی وضع شود که کسانی میتوانند ثبت نام ریاست جمهوری شود که عضوحزب باشند واین حزب هست که میتواند چند نفررا برای ریاست جمهور به شورا نگهبان اعلام کند و شورای نگهبان از بین اسامی معرفی شده چن نفر از افراد شناخته شده را مورد تایید قراربدهد
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      10 6
      ما فقط یک حزب می شناسیم آن هم حزب خداست، نه چپ و نه راست، اگر کسی در حزب خدا باشد نه درغ می وید نه تهمت مب زند و نه دوستان خود را مردم می خواند معنی اتحاد ملت و اصلاح را فهمیدیم، تخصص حقوق بین الملل پاسپورت را بی ارزش و بنزین را از هواپیمای دولت گرفت. تخصص اقتقاد چه کند، فقط خدا می داند
    • رضا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      4 1
      سلام مگر خدا حزب دارد ولی شیطان تا دلت بخواهد حزب دارد
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    15 8
    ببینید مهرعلیزاده و همتی بد بخت با بی آبرویی و توهین و تخریب سعی در جلب حمایت کسانی رو دارن که اصلا اوا رو به حساب نمیارن
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    9 4
    آخه کی اینها را توی کوچه و خیابون می شناسه. من که فکر نکنم از هزار نفر هم بپرسید یک نفر هم به این حرفها اهمیت نمی دن و افکارشون تاثیری در شرکت کردن یا نکردن در انتخابات ندارد. کی به حرف اینها گوش می ده!؟
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    15 4
    اصلاح طلب ها میگویند یا فقط ما و منافع ملی در خدمت ما یا اینکه بازی خراب البته مردم در پای صندوق های رای جواب خواهند داد اما گویا اصلاح طلبان مردم را به جنگ خیابانی دعوت میکنند بازهم مردم نشان داده اند که در جنگ خیابانی هم پیروز میدان بوده اند
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    14 25
    اگر اصلاحات تمام شده و مردم از اصلاح طلبان بریده اند این ترس شما از تحریم کردن این جماعت از چیست؟ مگر شک دارید که اکثریت مردم پشت شما و انقلاب هستند؟!
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      21 5
      ترس نیست! یادآوری رذالت است تا همانطور که مشرق نوشته جای شهید و جلاد عوض نشود
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      16 6
      بحث ترس نیست. چرا تا یه خبر رو میذارن میگید فوری میگید ترسیدی؟ خوب چرا از اونورش رو نمیگی. این اصلاح طلبها مگه نمیگن پایگاه عظیم اجتماعی دارن و بقول تاجزاده همه گوش بفرمان پدرخوانده ی جماران نشینشون هستن تا به کی رای بدن؟ خوب چرا دیگه تحریم میکنن؟
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      12 3
      شما که دائما از ترس صحبت میکنید مشخص هست که حساب کار دستتون اومده و ترس که چه عرض کنم، خوف عمیق کردید! اصلاحات خیلی وقته مرده و بوی تعفن جنازه‌اش بلند شده.
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      8 2
      خب تو که اکثریتی، اکثریتت رو بیار به اون دوتا تجزیه طلبی( که یه دونه سوال هم جواب ندادن) که فرستادین واسه ریاست جمهوری رای بدن دیگه. از چی میترسین؟ مگه اکثریت نیستین؟ خب بیایید رای بدید! :)
    • یاسر IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      7 3
      اخه شما آنقده کند زدید که دیگه برا مردم دل ودماغی واس حضور در صحنه نگذاشتید. خدا از بانیان وضع موجود نگذره ورسوایشان کند ولی به برکت خون شهدا و رهنمود های پدرانه ودلسوزانه رهبر عزیزمون مردم خواهند آمد ومردم برده وغلام حلقه به گوش هیچ حزب وجناحی نیستن اتفاقا مردم از عملکرد اصلاح طلبان ناراحتند انشا الله حضورمان قوی است برای ساختن ایران قوی./.
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      6 2
      ترس نیست، بر ملا شدن معنی اتحادملت و اصلاحات است، که مردم را می ازارد
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      3 1
      «11» وَ إِذا قِيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ‌// هرگاه به آنان (منافقان) گفته شود در زمين فساد نكنيد، مى‌گويند: همانا ما اصلاحگريم.// 1- گرچه منافقان پندپذير و نصيحت خواه نيستند، ولى بهتر است آنها را مؤعظه و نهى از منكر كرد. «قِيلَ لَهُمْ»// 2- نفاق، عامل فساد است. «لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ»// 3- منافق چند چهره بودن خود را مردم‌دارى واصلاح‌طلبى مى‌داند. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»// 4- منافق، فقط خود را اصلاح‌طلب معرّفى مى‌كند. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ» (ممكن است كسى دچار بيمارى سخت روحى باشد، ولى خيال كند كه سالم است.)// 5- منافق با ستايش نابجا از خود، در صدد تحميق ديگران و توجيه خلافكارى‌هاى خويش است. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»// آدمیزاد موجود عجیبی است ، چون برای هدایتش ۱۲۴ هزار پیامبر کفایت نکرد ، اما برای گمراہ کردنش یک شیطان کافی بود‌...
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      3 2
      برای مومنین ترس معنی ندارد اما از عمرو عاص ها و معاویه ها و ابوموسی اشعری ها که با فریب مردم دل به دنیا داده مسیر تاریخ را بار ها عوض کردند باید مراقبت کرد والا که عاقبت مومنین انقلابی همیشه یکی از دو پیروزیست که یکی از دیگری بهتر و گواراتر میباشد احدی الحسنیین
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    13 3
    اخی نماینده ندارن تو انتخابات که بعد انتخابات سهم قلمبه سلمبه بهشون بده"
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    14 5
    ترس من از این است که افراطیون مردم را تحریک کنند که از روی احساس به رییسی رای ندهند . مردم عزیز رییسی مستقل است .و حزبی نیست.
  • هموطن IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    5 1
    والله به نظر اسمشو بزارن انشقاق ملت ... در ضمن فکر نکنم عامه مردم تحزب بدونن چیه ...لذا اگر رای هم ندن شما بخودتون نگیرید ....حیف نان ریئس حزب ... خ ا ت م ی دبیر شکوری راد .....بگیر برو پایین ...تا حالا ریئس خودش می گفت ...حزب نداشت حالا که پشمش ریخته و ماستش رو کیسه کردن اسم حزب اورده ....برو بابا
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    10 2
    به اینها بگید لیبرالها ومنافقین هم در اوائل انقلاب و دهه شصت با همین کارها شروع کردند واز سپهر سیاسی ایران عزیز به قعر جهنم اعمال خود سرنگون شدند
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    2 5
    نمونه های متعدد تاریخی نشان داده بایکوت انتخابات مساوی با حیات سیاسی حزب تحریم کننده س
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      10 2
      احزاب هرچه بی منطق تر، فناپذیرتر!!!
  • محمد IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    4 9
    نویسنده آنچنان تخیلی داره که سخت بنظر میاد با حال طبیعی بتوان به این نتایج رسید
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    4 6
    رای ندادن بهتر از سر لجبازی رای دان است . یا رای واقعی بدهیم و یا رای واقعی بدهیم . لج فایده ای ندارد .
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    6 2
    اینا شعارشان اینه هر کی با ما نیست بر ماست دیکتاتوری تو خونشونه اما ظاهر دموکراسی خواهی روهم میخوان حفظ کنن درست شبیه رب النوع امریکاییشون
  • حامد IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    9 3
    این حرکت ها شو آفی بیش نیست برای مظلوم نمایی و دلسرد کردن مردم و ضربه زدن به حریف با کیفیت و قدرتمند.
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    6 3
    آن عده‌ای که افسارشان بدست عده‌ای حزب و دارو دسته باشد مثل اینها که برایشان تصمیم بگیرند، همان بهتر شرکت نکنند.
  • علی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    7 2
    با سلام بنظرم دیگه کسی به اصلاح طلبان رای نمیده چون هرچی شعار دادن به وعده هاشون عمل نکردن الان خودشون هم میدونند که کسب بهشون رای نمیده و رای ندارن میخواین با این روش خیلی شیک و باکلاس بگن آره این دوره اگه رای نیاوردیم بخاطر این بود که تو انتخابات شرکت نکردیم
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    7 2
    برای تشخیص خوب از بد،این مطلب لازمه اما به توفیق خدا مشارکت درحد قابل قبولی خواهد بود،کاهش مشارکت نتیجه دلسردشدن مردم از عملکرد دولتمردان است نه بواسطه بیانیه این وآن،کسی برای احزاب تره خوردنمیکند.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    6 3
    خفه نکبت چی هستی که انتخابات روتحریم کنی.
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    7 2
    یه عده ای هستن اگر الان دلار 100 هزار تومن هم بشه باز به همین تیم اعتدالی-اصلاحاتی رای میدن یعنی هر بلایی هم که سرشون بیارن باز طرفدار پرو پا قرص این جماعت خواهند بود. از آن طرف هم عده ای هستند که ولو از آسمان آتش هم ببارد باز در انتخابات شرکت کرده و به کاندیداهای انقلابی رای خواهند داد. ولی اکثریت مردم نظرشان سیال هست. بسته به عملکردها (و البته تبلیغات و مناظرات هم بیتاثیر نیست) میلشان به سمت این یا آن گروه کشیده میشه کاری ندارند کی تحریم کرده و یا تشویق. تا حالا که اینطور بوده. چه 76 چه 84 و چه 92. مردم از عملکرد هشت ساله ناراحت بودن و به منتقد وضع موجود رای دادن. مگه این بار یه اتفاق خارق العاده ای بیفته.
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    5 3
    من عاشق افرادی مثل رییسی هستم چون عقب نمی نشیند و امور را اصلاح می کند . مخالفین ایشان نباید بی رحمی کنند و به این مرد خدا تهمت بزنند . ما آدمهای دین مدار از تهمت رنجش پیدا می کنیم .کار نکرده را گردنمان بیندازند می رنجیم .خانم رییسی بخاطر ناراحتی بیمار شدند . خدا را خوش نمی اید .دلیل منطقی بیاورید ولی تهمت نزنید .رییسی هم خدایی دارد . از قیامت بترسید.
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    6 2
    بانی وضعیت اسفبار کنونی وقیحانه طلبکار شده منصفانه ترین روش این است که همانند احزاب معاند برخورد شود احزاب فاسد با تمامی اعضای دزد دغلباز زیاده خواه لغو مجوز شود
  • حسين DE ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    8 2
    خيانت در همه عرصه ها و در همه جا كليد واژه جريانات اصلاح طلبان وليبرالها و اعتداليون ميباشد.
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    5 2
    در دیزی باز است . حیای گربه کجا رفته . اون اقایی گفت رییسی شش کلاس سواد دارد. خودش را دکتر می نامد ،نمی داند بسیاری از طلبه ها چندین رشته حوزوی و دانشگاهی درس خوانده اند .مثل بهشتی و باهنر و مفتح . جدای از اینکه کسی از نخبه ها مدرک نمی خواهد .استاد مطهری با فتوکپی شناسنامه استاد ممتاز دانشگاه شد . علامه جعفری و بسیاری از اساتید ممتاز مدرک نداشتند . رییسی هم اجتهاد حوزوی دارد و هم دکترای دانشگاهی . خانمش هم دکترا است . اینها خانواده بسیار محترمی هستند و دوست دار مردم .
  • حسین IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    11 2
    من یک انقلابی ام من رای خواهم داد مرگ بر منافقین و کفار
  • سید حسن IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    7 2
    تا بوده همین بوده. زمانی که اصلاحات به حکومت می رسه، چنگ به صورت اسلامیت نظام می کشه و زمانی که در انتخابات می بازه چنگ به صورت جمهوریت نظام. چه با لاریحانی چه بی لاریجانی خود جریان عقیم اصلاحات باخت خودش رو حتمی می دونه و طبق معمول بحث خروج از حاکمیت و تحرین انتخابات رو پیش کشیدن. از دوستان اصلاح طلب دیکتاتورتر تو این کشور نداریم.
  • FR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    10 3
    راى هر ايراني حتمًا دكتر رئيسى با معاون اول دكتر سعيد محمد خواهد بود انشاءالله
  • امین IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    5 2
    این حزب چند نفر عضو دارند،
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    3 2
    یا قاعده ای هست که میگه دیکتاتور ها انتخابات را تحریم می کنند و ملتها دیکتاتورها را ضمن تحریم، تنبیه هم می کنند، اگر دقت کنیم صدام، قذافی، سعدالحریری جوان، نتانیاهو، ترامپ، آلنده، آنگ سان سوچی و بسیاری با همین شیوه تحریم و تخریب انتخابات در کشورشان آخر بلایی سرشان آمد ناپیدا، این شامل احزاب فاسد کشورها در تاریخ هم می شود احزاب دیکتاتوری که ورق به نفعشان نیست و احتمالا پرده های فسادشان علنی خواهد شد همیشه از شکست در انتخابات ترس دارند که نکند دولت بعدی پته آنها را جلوی مردم بیرون بریزد و بسیاری از آنها نابود شوند، البته که در ایران احزاب کاره ای نیستند چون بسیاری از اونها در حلقه بسته موسسان گیر کرده اند و احتمالا ما شاهد خواهیم اگر دولتی انقلابی شکل بگیرد مسببان انفجار حزب جمهوری اسلامی مشخص شوند که چگونه همچنان در مسندهای دولتی باقی مانده اند
  • مادربچه هاو معلم مدرسه IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    3 2
    اتحادملت، نهههههههههه ؟!!! اتحاد دشمنان ملت، لعنت الله عليهم
  • محسن TR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    6 3
    مشرق محترم! شما خودتان از روز مناظره ها تا حالا یکسره دارید به مهرعلیزاده و همتی بد می گویید و آنان را هنجارشکن و بی ادب و تهمت زن و ... توصیف می کنید. آن وقت انتظار دارید اصلاح طلبان از آنها حمایت کنند؟ و اگر منظورتان از ائتلاف، ائتلاف اصلاح طلبان با کاندیداهای جناحِ مقابل است، آخه کدام حزب و جناحی تا حالا با مخالفان خودش ائتلاف کرده است؟ شما در کدام دانشگاه درسِ سیاست و علوم سیاسی خوانده اید که چنین توصیه های مشعشعی می کنید؟!
    • شهروند IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      1 3
      احسنت
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    3 2
    از آدامهایی که یک روز در دانشگاه با مشت به صورت دختر مردم می زدند که چرا یک تار مویت پیداست، انتظار بیشتر نداشته باشید.
  • هیچکس IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    7 8
    شرف هم خوب چیزیه ! اینکه به خاطر تصمیمات عده ای کشور دچار بی سابقه ترین تحریمهای جهان شده مقصر دولته ؟ اینکه به خاطر تصمیمات عده ای درآمد ارزی کشور به حداقل ممکن رسیده مقصر دولته ؟ اینکه به خاطر تصمیمات عده ای روابط بانکی کشور با دنیا تقریبا قطع شده مقصر دولته؟ اینکه............. اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید . دولت تنها مقصر نبود ، وجود داشته باشید پای لرز تصمیمات خودتان بایستید!!!!!! ریاست هم مبارک خودتان خودتون می دونید و مملکتتون
  • SE ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    6 3
    اعضای این حزب همه خائن به کشور هستند همان بهتر که از سیاست خود را حذف کرده اند
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    6 4
    من برای پیروزی و سلامتی ایه الله رییسی یک دوره ختم قران و یک گوسفندنذر کرده ام .
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    7 5
    برای سلامتی رییسی و خانواده محترمشان و پیروزی او نذر کنیم . من یک دوره ختم قران و یک گوسفند نذر کردم.
    • DE ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      2 1
      +++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    7 3
    وزارت کشور با همکاری وزارت اطلاعات باید واکنشی شدید الحن داشته باشند و اعلام کنند که هر حذبی یا هر گروه مخالفی که در رسانه ها و عموم اعلام تحریم انتخابات کند، آن حزب منحل و با تمامی اعضای آن برخورد سختی خواهد شد. معنی ندارد در مملکت اسلامی چنین احزابی آزاد عمل کنند.
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      0 3
      وزارت کشور با همکاری وزارت اطلاعات باید واکنشی شدید الحن داشته باشند/ جواب / نباید مردم و احزاب را برای شرکت در انتخابات تحت فشار قرار داد چون در ان صورت اصلح را انتخاب نمی کنند و این به ضرر کشور است .. راز انتخابات مراجعه به وجدان جمعی است نه مراجعه به لج بازی جمعی . مهم کمیت شرکت در انتخابات نیست مهم کیفیت ان است . اگر کمیت همراه با کیفیف باشد این خوب است .فکرش را بکنید اگر در اثر لج بازی همتی یا زاکانی رای بیاورد و کاندیدای اصلح رای نیاورد چه می شود .
  • DE ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    5 2
    ...از نظر حزب ضد اتحاد ملت ایران اسلامی این انتخابات از رقیب هراسی و بزن دررو تهی شده است و ما نامردی در این دوره نداریم بفرستیمش داخل و تلاش می‌کنیم این موضع را به جبهه اصلاحات هم غالب کنیم زیرا اگر نامزد داشتیم آبرو حیثیت نداشته مان میرفت چون خیلی 3 میشد وقتی رقیب آراء باطله میشد.ما یه چند سالی میزنیم گاراژ تا مردم خیانتهای مارا فراموش کنند بعد که پوست ان داخیم باز برمیگردیم به غارت بیت المال.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    11 4
    خدا شاهده اصلا دوره قبل رای ندادن چون نمی‌دونستم دنیا چه خبره ولی این سری به رئیسی رای میدهم چرا که رای من یک نفر هم تاثیر دارد برای ایران قوی
  • مرتضی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    3 2
    شما ببینید کاندیداهای یک حزب رد صلاحیت شدند بعد شما میگید در انتخابات شرکت کنند . خوب بیان به کی رای بدن
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 1
    مرگ بر منافق
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 3
    ترس در اردوی مشرقیون!!!!!! هرچند اینا هم روغن ریخته رو نذر امامزاده کردن.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    3 2
    رهبری تفاوت تغییر و اصلاح را در انچه خود و جبهه انقلاب به ان پایبند است با انچه غربگراها می خواهند در این می دانند که ما بدنبال رفع ایرادات انقلابیم و انها بدنبال رفع انقلاب . بدیهی است که 1- در گستره واجدین شرایط هدایت کشور انان جایی ندارند 2- به علت خصومیتی که با کشور انقلابی و نهادهای ان دارند انتظاری جز تحریم از انان نمی رود . در این میان کسانی که هنوز علقه های خود را با نظام کاملا مقطوع نکرده اند می بایستی مدبرانه و عاقلانه عمل کنند .
  • یاور انقلاب IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    2 2
    لطفا پس از تحریم خیانت خود را کامل کنید و از بایدن بخواهید ایران را بیشتر تحریم کند ، چون در ذات شما خیانت و نوکری اجانب و ضربه به انقلاب لبالب موج میزند .
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    2 2
    از اینکه شنیدم خانم رئیسی بخاطر تهمتها بیمار شده خیلی ناراحت شدم . ما همه خواهر و مادر و عزیز داریم چرا به دیگران توهین می کنیم و تهمت می زنیم ؟ با دلیل و منطق خدا پسندانه رفتار دیگران را نقد کنیم نه شخصیت انها را مورد اهانت قرار دهیم . ادمهای دین مدار حتی یک کلمه حرف نا روا از دهانشان بیرون نمی اید و حرمت کسی را نمی شکنند و از اینکه کسی حرمتمان را بشکند ناراحت می شوند. لطفا حرمت شکنی نکنید فقط دلیل بیاورید . دلیلی که داخلش حرمت شکنی نباشد . حرمت برای مومنین از نان شب واجب تر است .لطفا همگی رعایت کنیم.
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    2 2
    مومنین از نذر و دعا غافل نشوید .نذر و دعا یعنی اتصال به کائنات و قدرت لایزال هستی بخشی که در انی جهانی را کن فیکون می کند . انکس که کوچکتر از هسته اتمی را با قدرت لایزال خود در کسری از ثانیه تبدیل به جهانی بیکران نمود و یکی از موجودات بسیار ریزش یک سال است تمامی قدرت بشریت را به مقابله طلبیده .
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    5 2
    با آل علی هرکه درافتاد برافتاد رضا قلدر هم می خواست اسلام را از ایران ریشه کند ولی خودش در جزیره موریس و ولد چموشش در مصر به درک اسفل واصل شدند.
  • رهگذر IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    2 2
    در اصل باید گفت حزب اختلاف ملت ایجاد تفرقه یکی از هنرهای این افراد است
  • ایران IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    5 3
    باید قانونی تهیه بشه تا این افراد مخالف و یا حزب مطبوعش که رسما در زمره معاندین قرار می گیرند و دست به تحریم می زنند از تمام امکانات اجتماعی و سیاسی و حکومتی محروم شوند
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    6 2
    هر فتنه ای که بعد از این راه بیفته باید این عناصر در دادگاه محاکمه بشوند
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    5 3
    دروغ میگویند،تمام اعوان و انصار شیطان پشت سر مهر علیزاده معلوم الحال ایستاده اند.
  • DE ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    4 2
    تمام این 8 سال دولت , زندگی و حیات و کار و کوشش و تولید.... و عزت و استقلال مردم را گرو کشیده بود در مقابل نظام برای امضای برجام چای های بعدی و چون موفق نشدند به این نتیجه رسیدند که با لق کردن تعداد زیادی مثلا هَزار تحریم آبکی بلکم!! بیشتر در شب انتخابات با ریختن درخیابانها و رقص و پایکوبی و عشوه گری ملت را گول بزنند که تحریمها همچین بالمره و یکجا و قلمبه ای لق شدند تا بتوانند با رقیب هراسی و دروغ و تهمت افترا نفر خود را برای غارت و هجمه به پستها و دارایی های ملی از صندوق انتخابات بیرون بیاورند و حالا که دیدند شورای نگهبان نقشه شوم آنها را فهمیده و مردم آماده زدن آخرین ضربه به جاسوسان و غربگدایان و وطنفروشان و مرفهین بی درد و اسلام امریکایی...هستند فرار به جلو کرده و انتخابات را تحریم میکنند . خخخ مثلا اگه تحریم نمیکردید میخواسیتد کی رو انتخاب کنید 32 ساله چپاول کافی نیست . شرم و حیا در چشم مردم فقیر شده و شهید پرورده ایران نمیکنید ای خفاشان خون آشام و ای زالوهای متعفن .
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    3 3
    با سلام حزبی که براساس قانون اساسی و قوانین وزارت کشور ایجادشده است چگونه یکی از ارکان قانون اساسی که انتخابات است تحریم می کند ؟....... پس باید حزب هم تحریم کرد..........
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    4 3
    خلخالی دقیقا کجایی که ببینی در نبودت طاغوتیان نفوذی در نظام چطور جولان میدن. همه اصلاحاتچیا
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    18 3
    یک پیشنهاد به مجلس انقلابی هر حزبی که انتخابات را تحریم کرد عملا ممنوع الفعالیت بشود و دیگر تا ابد از ادامه فعالیت سیاسی منع بشود
  • مهدی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    2 0
    یک گروه خائن و منافق از اول انقلاب تا الان بوده اند که فقط اسم و رنگ و پرچم عوض کرده اند ولی منش و مرامشان تغییر چندانی نکرده. "نهضت آزادی"، "مجاهدین خلق"، "جبهه مشارکت"، "جبهه اصلاحات" و امروز هم "اتحاد ملت".
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    شما که اسم حزبتونو اتحاد ملت گذاشتین ،چطور این شعارو میدین که انتخابات ملتی رو تحریم میکنین؟اگه به اندازه کله گنجشک هم عقل تو کله تون بود نباید این شعار رو میدادین،هم اتحاد ملتین ، هم اسلامی هستین وهم برخلاف نظر صریح رهبر مملکت ،انتخاباتو تحریم میکنین؟ والله که اگه جای مسئولین امنیتی بودم ،همین فردا در دکانتونو تخته میکردم .
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ ترجمه: و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است. ۲ ) سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۱۱ لَن يَضُرّوكُم إِلّا أَذًى ۖ وَإِن يُقاتِلوكُم يُوَلّوكُمُ الأَدبارَ ثُمَّ لا يُنصَرونَ ترجمه: آنها [= اهل کتاب، مخصوصا» یهود] هرگز نمی‌توانند به شما زیان برسانند، جز آزارهای مختصر؛ و اگر با شما پیکار کنند، به شما پشت خواهند کرد (و شکست می‌خورند؛ سپس کسی آنها را یاری نمی‌کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس