قاضی زاده هاشمی نمایه

رانت را از بین می‌بریم، نظام توزیع را اصلاح می‌کنیم و دخالت دولت در فرآیند تولید، واردات و توزیع را کاهش می‌دهیم.

به گزارش مشرق، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه ضبط برنامه انتخاباتی گفت: اصلی ترین هدف این است که از مصرف‌کننده نهایی حفاظت شود و تمامی اقداماتی که ما انجام می‌دهیم به مصرف کننده نهایی برسد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: در رابطه با مصرف کننده نهایی، یک هزینه خانوار و یک قدرت خرید داریم که باید هزینه خانوار را کاهش و قدرت خرید را افزایش دهیم. افزایش قدرت خرید به معنای افزایش درآمدها، دارایی‌ها و جبران خسارت‌ها است.

وی تصریح کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی به غلط داده شده است. در فقره گوشت، وقتی ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد، گوشت ارزان‌تر نیز شد؛ لذا نتیجه می‌گیریم این به جیب رانت خواران می‌رفت. ما این رانت که دولت ایجاد کرده است را به جیب مردم برمیگردانیم. اجازه می‌دهیم خود مردم خرید کنند.

قاضی زاده هاشمی گفت: البته در کنار این، باید نظام تولید اصلاح و نظام توزیع هدفمند شود. در سال‌های بعد، هدفمندی را یک عدد ثابت قرار ندهیم؛ بلکه بر اساس عمق خسارتی که مردم می‌بینند و یا نیازی که مردم دارند جبران کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: بسته‌های ویژه معیشتی نیز پیش بینی کرده‌ایم. در بسته تأمین مواد غذایی، مردم باید بتوانند از آن مجموعه مواد غذایی که نیازمند هستند، برخوردار شوند.

وی افزود: جدای از اینکه اصطلاحات قیمتی را انجام می‌دهیم، اصلاح تولید را انجام می‌دهیم، رانت را از بین می‌بریم، نظام توزیع را اصلاح می‌کنیم و دخالت دولت در فرآیند تولید، واردات و توزیع را کاهش می‌دهیم، یک بسته مؤثر نهایی نیز پیش بینی کرده‌ایم که حتی اگر تمامی این نظام‌ها درست عمل نکردند، این بسته نهایی به دست مصرف کننده برسد و نیازهای آن را تأمین کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: چیزی که ما به عنوان دولت جوان انقلابی و دولت گام دومی به مردم هدیه می‌کنیم، تغییر رویکرد مدیریت کشور است. رهبری فرمودند دولت جوان حزب اللهی بیاید تا تحول عظیم در نظام مدیریت کشور ایجاد شود؛ آنگاه غصه‌ها برطرف خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: این‌طور نیست که من بخواهم برنامه‌هایم را با دیگران مقایسه کنم. سال‌ها جمعی از متخصصین روی این برنامه‌ها کار کردند. ما برای تورم، مسکن و خانواده برنامه داریم و حاضریم سر آنها مناظره کنیم.

وی ادامه داد: آن چیزی که ما داریم و دیگران ندارند، مدل حکمرانی جدید است. ما به دنبال ایجاد ایران جدید هستیم، نه با برنامه‌های جدید بلکه با یک روش جدید از حکمرانی.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید مشکلاتی که باعث مهاجرت ایرانیان خارج از کشور شده است را برطرف کنیم تا زمینه بازگشت آنها به وطن فراهم شود.

قاضی‌زاده در پاسخ به سوالی در خصوص مستند انتخاباتی خود تصریح کرد: عوامل تهیه مستند تبلیغاتی من گفتند که این مستند، بیننده میلیونی دارد، صحت و سقم این مسئله بر عهده رفقا است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس