بزرگترین بیمارستان صحرایی برای واکسیناسیون راه اندازی می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش از راه اندازی بزرگترین بیمارستان صحرایی برای واکسیناسیون مردم در لویزان خبر داد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در افتتاحیه پروژه‌های عمرانی بیمارستان فوق تخصصی خانواده ارتش که امروز (پنجشنبه) برگزار شد، گفت: احترام به منزلت اجتماعی کارکنان از اولویت‌های نیروی زمینی ارتش است و در نظر داریم الگوی ویژه‌ای برای دیگر اقشار جامعه در بحث بهداشت و درمان باشیم، بنابراین ما در ۱۸ بیمارستان از ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خود نهضت سازندگی و احیا آنها را دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: امروز در بیمارستان خانواده که قلب بهداشت و درمان نیروی زمینی و بیمارستان کاملی است، بخش‌هایی که فاقد آن بود را ساختیم و به آن اضافه کردیم. در کنار آن، بازسازی عمده‌ای صورت گرفت تا محلی برای مراجعه نیروهای مسلح و هم آحاد جامعه باشد. امروز ما بهترین پزشکان، تجهیزات و ساختمان‌های بیمارستانی را داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ۲۸ بیمارستان ارتش با ۱۲ هزار کادر درمانی از ابتدای شروع ویروس منحوس کرونا در خدمت وزارت بهداشت و مردم بودند و تا امروز هم این جریان ادامه دارد. یعنی یک بخش از تمام بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش مختص کرونا و در تهران بیمارستان هاجر منحصرا به این امر اختصاص پیدا کرده است.

امیر حیدری افزود: الان که بحث واکسیناسیون شروع شده است، باز هم با همین توان در خدمت مردم هستیم. یعنی در ۲۸ بیمارستان این کار انجام می‌شود و از همه مهم‌تر اینکه در روزهای آینده یک مرکز بزرگ صحرایی را برای بحث واکسیناسیون مردم اختصاص دادیم که ۲۴ ساعته بتواند این سرویس را به مردم بدهد و به سرعت کار واکسیناسیون انجام شود.

وی افزود: این بیمارستان صحرایی در یکی از نقاط شمالی یگان‌های نیروی زمینی در مجموعه لویزان ایجاد خواهد شد که محل رجوع برای واکسیناسیون عموم مردم خواهد بود. این مرکز ایجاد و تجهیزات نصب شده است و به زودی افتتاح می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره واکسیناسیون مرزبانان کشور هم گفت: رزمندگان نیروی زمینی در مرزهای جنوب و جنوب غرب،‌ شمال شرق و جنوب شرق کشور مشغول خدمت هستند و از امنیت کشور مراقبت می‌کنند.

امیر حیدری اضافه کرد: بنابراین باید نگاه ویژه‌ای به آنها داشته باشیم و امروز بهترین و امن‌ترین جاها پادگان‌های ارتش هستند، به خاطر این که به صورت سیستماتیک و منظم در بحث مبارزه با ویروس کرونا فعالیت‌های منحصر به فردی صورت می‌گیرد. اینک توجه اصلی ما به عزیزان مرزبان و مرزدار است از این رو دستور دادیم که آنها در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند که البته این کار شروع شده است.

وی به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: از مواردی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، نحوه حضور و مشارکت مردم در انتخابات است. مبادا فراموش کنیم که حضور ما در انتخابات رهبر را شاد می‌کند. آنهایی که معتقد به اصل ولایت‌محوری و ولایت‌مداری هستند مکلف به شرکت در انتخابات هستند. مشارکتی که تکلیف ما است و کنار آن در انتخاب اصلح هم دقت کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اصل شرکت در انتخابات خوب و لازم است اما کافی نیست، کافی آن است که هم شرکت کنیم و هم انتخاب اصلح داشته باشیم که تکلیف الهی و شرعی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    0 0
    زحمت کشیدید در لویزان بیمارستلن صحرایی زدید !! مردم جنوب تهران و حاشیه های آن چطور خودرا به لویزان برسانند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس