امیر کیومرث حیدری نمایه

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مأموریت ذاتی نیروی زمینی حفظ و حراست و تامین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در حال حاضر تمامی مرزهای کشور در امنیت کامل است.

به گزارش مشرق، در مراسم بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از آمادگی رزمی یگان‌های نیروی زمینی ارتش و  میزبانی مسابقات ارتش‌های جهان و مردمیاری‌های نزاجا، طاهره  چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سرهنگ خلبان ولی رحمانی‌، فرمانده دانشکده هوانیروز و مجری احداث بیمارستان‌های تنفسی نزاجا و امیر آذر افروز ارشد آجا در استان اصفهان، وی را همراهی می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

وزیر دفاع: آمادگی صادرات محصولات پیشرفته دفاعی را داریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش به کسانی که در مرکز واکسیناسیون ارتش در اصفهان مشغول انجام وظیفه بودند، ضمن خدا قوت گفت: با توجه به درخواست ستاد ملی مبارزه با کرونا تا کنون علاوه بر دو بیمارستان صحرایی و مرکز واکسیناسیون در اصفهان و  تهران در زاهدان و خاش بیمارستان‌های دائمی تنفسی را احداث کرده‌ایم و با توجه به درخواست استاندار اصفهان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، برای احداث یک بیمارستان مجهز تنفسی در اصفهان‌، مراتب به عرض فرمانده کل ارتش امیر سرلشکر موسوی رسید و دستور فرمانده کل ارتش بر این شد که در این سفر مقدمات و دستور احداث این بیمارستان را در اصفهان صادر کنیم.

بیشتر بخوانید:

امیر حیدری: یگان‌های ارتش آماده مقابله با هرنوع تهدیدی هستند

تمامی مرزهای کشور در امنیت کامل است/ احداث بیمارستان‌های دائمی تنفسی‌ در استان‌ها

امیر سرتیپ کیومرث حیدری افزود: در حوزه مردمیاری در سطح کشور و آبرسانی به مناطق مورد نیاز، هم تانکرهای آبرسانی نزاجا در سطح کشور اقدام به آبرسانی گسترده می‌کنند و هم به صورت زیربنایی وارد عمل شده‌ایم و در شهرستان زابل مسیر ۹۰ کیلومتری لوله‌کشی آب را شروع کرده‌ایم و در خوزستان هم اقدامات‌مان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه مأموریت ذاتی نیروی زمینی حفظ و حراست و تامین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی مرزهای کشور در امنیت کامل است، امروز نیروی زمینی علاوه بر ماموریت ذاتی خود، در حوزه امدادرسانی به مردم کشور،تمام ظرفیت خود را پای کار آورده است و اینگونه ولایت مداری خود را به منصه ظهور می‌رساند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به احداث بیمارستان‌های دائمی تنفسی در مناطق مختلف کشور افزود: نیروی زمینی ارتش در این حوزه به تجارب بسیار ارزنده‌ای دست یافته ‌و در مقطع کنونی در استان سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین و... با برپایی و ساخت بیمارستان‌های دائمی تنفسی خدمات پزشکی به مردم ارائه می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    4 2
    گوشت کیلویی 200 هزار تومن شده فقط جهت اطلاع
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      1 1
      الان این چه ربطی به فرمانده ارتش داره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس