محمدرضا ورزی

کارگردان سریال «معمای شاه» گفت: به نظرم مردم نباید مسائل امروز را ببینند و بر اساس آن بگویند رای نمی دهیم. احساسم بر این است که در این دوره مردم به یک انتخاب خوب خواهند رسید.

به گزارش مشرق،«محمدرضا ورزی» کارگردان سریال های تلویزیونی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امسال صد در صد رای می دهم و این سوال ندارد.

وی ادامه داد: من با افتخار می گویم که امسال رای می دهم برای اینکه ایران کشورم هست. مگر می شود رای نداد؟ به نظرم مردم نباید مسائل امروز را ببینند و بر اساس آن بگویند رای نمی دهیم. مسائل امروز و مشکلاتی که الان بوجود آمده مربوط به کلیت حاکمیت نیست.

این کارگردان همچنین بیان داشت: خدا را شاکرم که این دولت در هیچ زمانی، هیچ وقت انتخاب من نبود و اینکه معتقدم مشارکت ملی در انتخابات شرعا، عرفا، تکلیفا، اخلاقا، وجدانا واجب است. همه مردم در همه عصرها در سرنوشت کشورشان تاثیرگذارند منتهی با انتخاب درست و در دوره قبلی انتخاب درستی نبود که این اتفاق ها افتاد.

ورزی با توجه به تحقیق و مطالعه برای رای دادن به اصلح ترین نامزد در انتخابات گفت: باید پیرامون کاندیدا مطالعه شود. خوشبختانه امروز مردم کشور ما تجربه بسیار ارزنده ای دارند یعنی تجربه ای دارند که شاید هر ملتی نداشته باشد و فکر می کنم به این سادگی سرشان کلاه نرود. احساسم بر این است که در این دوره مردم به یک انتخاب خوب خواهند رسید.

کارگردان «تبریز در مه» افزود: مطالعه مردم باید پیرامون کاندیدا،عقبه شان و تفکرشان باشد و نباید فقط به شعار انتخاباتی بسنده کنند. تجربه و پختگی کاندیدا و مسیری که تا به اینجا آمده نیز مهم است.

وی در پایان نیز گفت: انتخابات این دوره خیلی انتخابات جناحی نیست و فکر می کنم باید انتخابات فراجناحی باشد. مشارکت ملی باید فراجناحی باشد و همه باید برای صیانت و حراست و حفاظت از حقانیت و تمامیت ارضی و منافع ملی کشورمان در این انتخابات حضور پیدا کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس