اتفاق عجیب در لیگ یک؛ حضور بازیکن محروم به عنوان مسئول حمل برانکارد!

مسئول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال گفت که در یکی از مسابقات بازیکنی که محروم بوده به عنوان مسئول حمل برانکارد در کنار زمین فعالیت می‌کرد.

به گزارش مشرق، فریبرز محمودزاده گفت: در دو هفته اخیر شاهد ایجاد کارگروه ویژه مسابقات با ریاست سرپرست دبیرکلی فدراسیون و اعضای کمیته‌های صیانت، حراست و داوران و انضباطی و اخلاق بودیم. وظیفه داریم تمام اتفاقات و مسائل در مسابقات را رصد کنیم.

عضو کارگروه ویژه مسابقات لیگ افزود: من معتقدم برخی از مسائل باید در رسانه‌ها مطرح شود. به عنوان مثال اتفاق عجیبی در یکی از مسابقات لیگ دسته اول رخ داد و یک بازیکن و مربی محروم بودند اما در پایان مسابقه ناظر بازی گزارش داد که بازیکن محروم به عنوان یکی از اعضای حمل برانکارد در نیمه اول در کنار زمین مشغول فعالیت بود.

مسئول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: این اتفاق خیلی عجیب بود و ناظر بازی چطور باید متوجه شود که آن فرد بازیکنی است که محروم بوده است؟ کمیته انضباطی کمتر از 24 ساعت برای این بازیکن و این تیم حکم انضباطی صادر و آن بازیکن را از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد. این مشکلاتی است که شرایط میزبانی را سخت‌تر می‌کند.

محمودزاده که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، گفت: در حال حاضر 9 تیم دسته اولی به صورت مستقیم شانس صعود دارند. پارس جنوبی با 39 امتیاز در رده نهم است و تیم دوم 43 امتیاز دارد. ملوان هم با 36 امتیاز شانس صعود دارد و این شرایط نشان می‌دهد جدول استاندارد و پاک است و تیم‌ها خودشان تلاش می‌کنند. اگر مشکلاتی هم وجود دارد، در صورتی که گزارش شود بلافاصله ورود و سعی می‌کنیم در کارگروه ویژه‌ مطرح و رسیدگی کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس