کد خبر 1225070
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵

به گزارش مشرق حجت الاسلام علی مهدیان در توئیتی نوشت: مدتها است برای بعضی از ما زمین بازی انتخابات دو سوی دارد. یک طرف سیاه و نماینده دشمن و منافق داخلی، یک طرف سفید نماینده خدا و مومن واقعی. از ترس آن دشمن و نگرانی برای این دوست وارد صحنه انتخابات میشدند و اقدام میکردند ترس و نگرانی که حالا دیگر وجود ندارد برخی پیش خود فکر میکنند دشمن همیشگی که نیست این دوستان هم که احتمالا رای میاورند پس نه ترسی هست و نه نگرانی اگر دیده اید برخی دارند طرف مقابل را ترسناک و نگران کننده ترسیم میکنند لابد میخواهند با این کار این رفقا را وادار به حرکتی کنند قصه مشارکت هم البته چون امام و آقا میگفتند، خوب است که بالا باشد.

اما حالا، شد شد، نشد هم نشد. خیلی مهم نیست برایشان. با خود فکر میکنند لابد این بار مردم نیامدند حالا مهم نیست ان شاء الله با تلاش دولت انقلابی دفعه بعد مشارکت بیشتر خواهد شد این بار صحنه متفاوت است. ربطی هم به رد صلاحیتها ندارد. رد صلاحیتی هم نبود داستان همین بود. باید رابطه مردم با دستگاه تصمیم گیر کشور ضعیف شود.

کم بودن تعداد رای دهندگان یعنی هر دولتی بیاید قدرت بی اثر کردن تحریمها را نخواهد داشت بی اثر شدن تحریمها با علم شدن حقیقی اقتصاد مقاومتی ممکن است اساس اقتصاد مقاومتی، تولید است. و این اساس، شدنی نیست مگر با اراده عمومی مردم. و مردمی که رابطه شان با مدیریت کشور کمرنگ شده قدرتشان برای برداشتن این بار کمتر میشود ایران قوی اساسش حضور مردم است وقتی مردم نباشند دشمن میتواند با ابزار مذاکرات و هویج و چماق هایش، تصمیمات کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

نتیجه اش هم در داخل ضربه پذیری بیشتر کشور خواهد شد و در خارج، تغییر اراده سیاسی ایران در منطقه و در مقابل با اسراییل رو به موت. اما نمیدانم دوستان رفتار دشمن و جریان جهال و مغرضین داخل که همیشه ابزار دشمنند را رصد میکنند یا نه؟

حواستون به مغرضین داخلی هست؟

حواستون به مغرضین داخلی هست؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    0 0
    مرده شور دولتی رو ببره که دنبال رفع تحریم از طریق مذاکره باشه، حالا میخواد اصلاح طلب باشه اصول گرا یا حتی انقلابی. مردش هستین مثل قرارگاه خاتم و دکتر محمد و دوستانش تحریم رو بی اثر کنید.
  • FR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    0 0
    مگر غیر از دشمنان داخلی مردم ونظام ارزشی برای دشمنان دیگر قائلند ؟! روحانی فقط ترامپ را دشمن دانست آنهم بعد از رفتنش.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس