کد خبر 1224761
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
حمله مجدد به پایگاه هوایی «ملک خالد» عربستان

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله مجدد پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی به پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط عربستان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله جدید ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه راهبردی سعودی خبر داد.

بیشتر بخوانید:

حمله پهپادی نیروهای یمنی به پایگاه هوایی «ملک خالد»

در ادامه ضربات مهلک ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مراکز راهبردی در عمق عربستان، امروز بار دیگر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، پایگاه ملک خالد در خمیس مشیط عربستان را با پهپاد قاصف k۲  هدف قرار دادند.

این دومین حمله پهپادی به پایگاه هوایی ملک خالد عربستان در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته به شمار می‌رود.

ارتش یمن صبح روز یکشنبه هم پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط را با پهپاد هدف قرار داده بود.  شب شنبه نیز این پایگاه هدف دو حمله پهپادی قرار گرفته بود.
 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    1 0
    هزار آفرین.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 1
    عجب!! امروز بعد از دیروز هزار و یکمین بار پایگاه ملک خالد هدف حملات دقیق قرار گرفت! چطوریه که به قول دوستان ارزشی هواپیماهاشون زخمی نمیشن؟!
    • AU ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      0 0
      اونطور،که چند روز پیش که انصارالله رفت مناطقی رو تصرف کرد و کلی رو هلاک کرد و فیلم هاش رو هم منتشر کرد! سخنگو ارتش عربستان گفت،همه اینا خیالیه! امار و ارقام و صدمه را مخفی میکنن تا کمتر خسارات ببین! فکر کردی باقی کشورهای مثل ایران هستن،که سوزنی روی زمین بی افته،کل دنیا بازتابش میدن و بیانیه صادر میکنن! اونا استاد مخفی کاری دروغن..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس