کد خبر 1224376
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

به گزارش مشرق محمد علیمهری در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: صدا و سیما برای هر یک از کاندیدا یک خبرنگار اختصاصی گذاشته که فعالیت های کاندیدا رو پوشش خبری بدهند و مشاوره خبری بدهند.

خبرنگاری که در این حوزه به دکتر کمک می کند از باب خیرخواهی قبل از مصاحبه گفت آقای دکتر یک توصیه ای به شما میکنم. چون اخبار سایر نامزدها رو دنبال میکنم در جریان هستم که سایر کاندیدا برنامه هایی را در حال تدارک دارند که نشستهایی با نخبگان و اصناف و هنرمندان و صنعتگران و... برگزار میکنند. گفت به نظرم خوب است شما هم جلساتی اینچنینی داشته باشید تا بحثهای شما برد خبری بهتری داشته باشد.

دکتر هم گفت من این هشت سال با تمام اینهایی که اسم بردید جلساتم را برگزار کردم و مطالبم را جمع بندی کردم و الان در حال ارائه خروجی جلسات و بازدید ها و ... هستم در واقع این چیزی که برای دیگران آرزوست برای ما خاطره است.

پاسخ جالب جلیلی به یک مشاوره انتخاباتی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    7 0
    خو علتش اینه که جلیلی عشقه!!
  • بابک IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    1 0
    مرد با اخلاص و با ایمان و صادق... عزیز منی... دقیقا یکی مثل حاج قاسم سلیمانی. افسوس که مردان خدا تا زنده هستند شناخته نمیشن.
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    4 0
    جلیلی نقطه عطف مسئولیت و مسئولین در نظام است او سرباز راستین خداست بی ادعا با اندیشه عمیق راهبردی و برنامه های عملیاتی با محتوای دقیق.اصلح و افضل .تنها کسی میتواند پارادایم حاکم را تغییر دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس