کد خبر 1224273
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کمیجانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت حضور یافت

اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی در نشست هماهنگی های اقتصادی دولت که صبح امروز برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش مشرق، در نشست ستاد هماهنگی‌های اقتصادی معمولا رییس بانک مرکزی حضور می‌یابد که عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و رییس فعلی بانک مرکزی امروز در این نشست غایب بود و به جای او اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی در جلسه حاضر شد.

ببینید:

فیلم/ وعده رشد ۵ درصدی اقتصاد توسط "همتی"

حضور کمیجانی در نشست هماهنگی‌های اقتصادی، گمانه‌زنی‌ها درباره رفتن همتی از ریاست بانک مرکزی را تقویت کرده است و احتمالا اکبر کمیجانی در نشست هیات دولت به جای همتی شرکت می‌کند. 

شب گذشته عبدالناصر همتی رییس کل بانکی مرکزی در گفت و گویی در شبکه کلاب هاوس اظهار کرد: رئیس جمهور گفتند اگر می‌خواهید در انتخابات بمانید نمی‌توانید رئیس بانک مرکزی بمانید. البته من گفتم که فعالیت‌های انتخاباتی تاثیری ندارد ولی شما صاحب اختیار هستید. البته شنیده ام با برخی اقتصاددان ها هم برای جانشینی صحبت کرده‌اند.

وی همچنین گفت: اگر رییس دستگاه قضا می‌تواند بدون استعفا از مقام خود در انتخابات باشد، رییس کل بانک مرکزی هم می‌تواند. قانون در این مورد صراحت دارد، و مانعی وجود ندارد با این حال به رییس جمهور گفتم که اگر صلاح و لازم می‌داند فرد دیگری را به جای من بگذارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس