کد خبر 1224215
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
قیمت برق نمیاه مصرف برق نمایه قبض برق

نماینده طوالش در مجلس با بیان اینکه بخش عمده مصرف کنندگان برق ما قشر آسیب‌پذیر هستند گفت: قابل پذیرش نیست که شاهد افزایش قیمت مصرفی برق در صنعت و کشاورزی باشیم.

به گزارش مشرق، حسن محمدیاری نماینده طوالش در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰) در جلسه علنی و بعد از گزارش وزیر نیرو درباره دلایل خاموشی‌های برق اظهار داشت: قطع برق اثر خود را در حوزه کشاورزی هم نشان می‌دهد. این در حالی است که اعتباری برای تجویز چاه‌های کشاورزی به برق در فصل خشکسالی به منظور تعمیرات آنها در نظر نگرفته‌ایم، اما توانستیم فقط مبلغ کوچکی را از سازمان برنامه و بودجه به عنوان تنخواه برای آب منطقه‌ای شمال کشور بگیریم.

بیشتر بخوانید:

وزیر نیرو خشکسالی، گرما و ماینرها را مقصر می‌داند

وی افزود: با تجهیز بخش کوچکی از چاه‌های کشاورزی به برق به یکباره با قطعی برق مواجه شدیم که مشکلات عدیده‌ای در پی دارد.

نماینده طوالش در مجلس اظهار داشت: دولت قول داده بود که در تیر سال ۱۴۰۰ سد شفارود را آزمایشی افتتاح کرده و آبگیری کند و اگر این امر محقق می‌شد با کمبود آب در شمال کشور مواجه نبودیم.

محمدیاری اضافه کرد: بخش عمده مصرف کننده برق ما قشر آسیب ‌پذیر جامعه هستند و قابل پذیرش نیست که شاهد افزایش قیمت مصرفی برق در صنعت و کشاورزی باشیم.

وی در پایان گفت: حداقل کاری که وزارت نیرو و آب منطقه‌ای می‌تواند انجام دهد آن است که از نزدیک وضعیت و مشکلات مردم را مشاهده کنند. این درحالی است که حضور میدانی مسئولان توصیه مقام معظم رهبری است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SE ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    پرداخت یارانه بر حاملهای انرژی و کالاها و خدمات بسود ثروتمندان و بضرر مردم است. این تفکر غلط و پوسیده که حاصل حکومت 32 ساله اصللاحطلبان بر قوه مجریه بوده چه وقت به پایان میرسد. مرد میدان و شجاع و متفکر برای این جراحی این بی عدالتی اقتصادی چه کسی خواهد بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس