جیران

عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن عملیات تصرف مناطق وسیعی از خاک جیزان عربستان را پاسخ ارتش یمن به جرایم هفت ساله دشمن علیه ملت یمن دانست.

به گزارش مشرق، عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن عملیات نظامی در جیزان را پاسخی به جرایم دشمن متجاوز خواند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی  یک عملیات زمینی در جنوب غرب عربستان  سعودی، ده‌ها موضع آن را به تسلط کامل خود در آورده و ده‌ها نیروی ائتلاف سعودی را کشته، زخمی یا اسیر کردند.

«علی القحوم» در گفت‌وگو با شبکه المیادین گفت: صنعاء با این عملیاتی که پس از هفت سال تجاوز علیه یمن انجام شده است، معادلات پاسخ را ثابت کرد.

او افزود: توانمندی نظامی ما پس از هفت سال از تجاوز علیه یمن بیشتر و بیشتر شده است.

این مقام سیاسی یمن تصریح کرد: با عملیات جیزان خواستیم بگوییم که رژیم آل سعود باید بفهمد که صنعاء برای پاسخ به جرایم آن چیزهای زیادی را در چنته دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    9 1
    بزودی ذر یمن شاهد تحقق وعده الهی خواهیم بود . این صحبت سردار فدوی بود که چند روز قبل بیان داشت . احتمالا نتیجه این عملیات قطع راه های ارتباطی سعودی بسمت یمن است که لجستیک لازم را به داخل یمن. مثل مأرب و اطرافش میفرستد . و همانطور که در تصاویر مشاهده میشود . شهری در چند کیلومتری محل عملیات است که احتمالا جیزان باشد که فعلا قصد ورود به آنجا نمیرود . همینکه در تیر رس هست کفایت میکند . چنانچه ضرورت باشد اقدامی صورت میگیرد . شاید بلحاظ اینکه این شهر قبلا متعلق به یمن بوده . و احتمالا مردم ساکن بلحاظ قرابتی با مردم همجوار در یمن . مشکلی با مجاهدان یمنی ندارند . در هر صورت این عملیات همچنانکه مواضع دشمن فراوان دیده میشود . موقعیت مهم و حساسی دارد . که رزمندگان یمنی موفق به فتح این مواضع بسیار مهم شده اند که تاثیرات مهمی در ادامه جنگ خواهد گذاشت . این فتح و پیروزی مبارک یمنی ها باشد که قدرت و توانمندی خود را به دشمن کما فی السابق بار دیگر نشان داد که علیرغم محاصره بر دشمن تا بن دندان مسلح و وجود مزدوران اجاره ای چگونه قادر است با تکیه به الطاف الهی روزگار دشمنان را سیاه کند . و پیروزی نصیب ببرند . خدا پشت و پناهتان . ای پایمردان و دلاوران یمن عزیز و رشید
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    7 0
    میخواست جنگ رو بکشونه تو ایران الان داره خاک از دست میده. الحق که ترامپ تاریخی و صادقانه ترین حرفش رو به شماها زد. گاو!
  • حمید IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    1 0
    ان شا الله به زودی خواری و ذلت عربستان را خواهیم دید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس