کد خبر 1223992
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
وزنه‌بردارD

وزنه‌بردار ایران در مسابقات دسته ۹۶ کیلوگرم مسابقات جوانان جهان در مجموع در جایگاه ششم قرار گرفت.

به گزارش مشرق، پیکارهای وزنه‌برداری جوانان جهان امروز (شنبه - ۸ خرداد) با رقابت وزنه‌برداران دسته ۹۶ کیلوگرم مردان در تاشکند ازبکستان ادامه پیدا کرد و حسین بیرانوند نماینده کشورمان در این دسته بود.

در حالیکه ۹ وزنه‌بردار در این دسته به رقابت با هم می‌پرداختند، حسین بیرانوند که در حرکت یک‌ضرب با رکورد ۱۵۷ کیلوگرم پنجم شده بود، در دوضرب نیز با حدنصاب ۱۸۶ کیلوگرم هشتم شد. او در حرکت اولش موفق به مهار ۱۸۶ کیلوگرم شد، اما در دو حرکت دوم و سوم خود موفق نشد وزنه ۱۹۲ کیلوگرمی را بالای سر ببرد تا با رکورد ۱۸۶ و هشتمی دوضرب و مجموع ۳۴۳ کیلوگرم با ششمی به کار خود در این دسته خاتمه دهد.

مدال طلای حرکت دوضرب با رکورد ۱۹۵ کیلوگرم از آن استفان آداموس لهستانی شد. او در ادامه دو بار وزنه ۲۰۵ کیلوگرمی را انداخت. مدال نقره دوضرب را آرماندس مژینسکیس  و مدال برنز را وزنه‌بردار اوکراینی با ۱۹۴ کیلوگرم به خود اختصاص دادند.

در مجموع این رقابت نیز گریک کاراپتیان از ارمنستان با رکورد ۳۵۵ کیلوگرم قهرمان شد، استفان آداموس از لهستان نیز با همین مجموع به مدال نقره دست یافت و مدال برنز نیز به آرتور بابایان روس با رکورد ۳۵۴ کیلوگرم رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس