کد خبر 1223863
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
اشرف حکیمی در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن

دفاع راست اینتر در مسیر جدایی از این تیم و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.

به گزارش مشرق، پس از جدایی آنتونتو کونته از اینتر، کسی که این تیم را پس از 11 سال به قهرمانی سری A رساند، رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که انتظار می‌رود چند بازیکن کلیدی این تیم از جمله روملو لوکاکو، لائوتارو مارتینس و اشرف حکیمی نیز از نراتزوری جدا شوند. حالا به نظر می‌رسد اولین بازیکن جدا شده از این تیم اشرف حکیمی باشد.

«رادیو مونت‌کارلو» فرانسه گزارش داد؛ حکیمی با پاری‌سن‌ژرمن به توافق شخصی رسیده و پروژه این باشگاه فرانسوی او را برای پیوستن به تیم تحت‌هدایت مائوریسیو پوچتینو متقاعد کرده است. در حال حاضر مذاکرات بین دو باشگاه اینتر و پاری‌سن‌ژرمن با روند خوبی در جریان است و طرفین در آستانه توافق در زمینه انتقال این مدافع مراکشی به پاریس هستند.

بایرن مونیخ هم در راه جذب اشرف حکیمی با پاریسی‌ها رقابت می‌کند و آنها نیز با اینتر برسر جذب این بازیکن در حال مذاکره هستند. چلسی هم دیگر مشتری مدافع پیشین رئال مادرید است، این در حالی است که اینتر روی این بازیکن قیمتی 80 میلیون یورویی با احتساب پاداش‌های در نظر گرفته شده، گذاشته است.

حکیمی که تابستان گذشته پس از دو فصل حضور قرضی موفق در دورتموند، از رئال جدا و به اینتر پیوست، نقش پررنگی در قهرمانی این تیم در رقابت‌های سری A ایتالیا داشت. اینتر اما به دلیل مشکلات مالی که دارد، در نهایت مجبور به فروش چند بازیکن خود در این تابستان خواهد بود.

این مدافع 22 ساله که تا سال 2025 تحت‌قرارداد اینتر است، فصل اخیر در 45 بازی اینتر را همراهی کرد و ضمن به ثمر رساندن هفت گل، 11 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس