کد خبر 1222869
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
ملاقات مدیربرنامه‌های سیمونه اینزاگی با اینتر

در روزی که آنتونیو کونته از سرمربیگری تیم فوتبال اینتر استعفا کرد، مدیران این باشگاه اولین قدم برای انتصاب جانشین او را برداشتند.

به گزارش مشرق، شب گذشته دوران دو ساله حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تیم اینتر به پایان رسید و این مرد ایتالیایی به دلیل اختلافاتش با مدیران باشگاه در حوزه نقل‌وانتقالات رسماً از این تیم جدا شد.

اما رخ دادن این اتفاق قبل از اعلام رسمی باشگاه هم قابل پیش‌بینی بود به خصوص وقتی که اعلام شد باشگاه اینتر گزینه جانشینی کونته را انتخاب کرده است و آن هم کسی نیست جز سیمونه اینزاگی سرمربی تیم فوتبال لاتزیو.

بیشتر بخوانید:

آنتونیو کونته از اینترمیلان جدا شد

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا پیش از آنکه باشگاه اینتر جدایی کونته را به صورت رسمی تأیید کند، «تولیو تینتی» مدیربرنامه‌های اینزاگی به دفتر مرکزی باشگاه اینتر در شهر میلان رفته است. البته حضور او در آن مکان الزاماً نمی‌تواند به معنا مذاکره برای آینده اینزاگی باشد، چرا که او همزمان مدیربرنامه‌های آلساندرو باستونی مدافع اینتر هم هست که اخیراً برای تمدید قراردادش با اینتر وارد مذاکره شده بود.

چیزی که کونته را مجاب به خاتمه همکاری با اینتر کرد، تصمیم باشگاه برای فروش یک یا چند بازیکن تیم برای جبران کسری بودجه 70 میلیون یورویی‌اش بوده است، ضمن اینکه باشگاه از کونته و سایر اعضای خود خواسته بود که حقوق‌شان را هم 20 درصد کاهش دهند.

درست در همان روزی که اینتر به همکاری‌اش با کونته خاتمه، داد، قرار بود که اینزاگی نیز با مدیران باشگاه لاتزیو درباره تمدید قراردادش صحبت کند. اکنون مشخص نیست که رفتن کونته از اینتر چه تأثیری روی روند مذاکرات اینزاگی با لاتزیو بگذارد.

به نظر می‌رسد اینتری‌ها قصد دارند پیش از قطعی شدن تمدید قرارداد اینزاگی او را که اندیشه‌های تاکتیکی مشابه کونته دارد، به خدمت بگیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    0 1
    خخخ. با موفقیت در هر سطحی خداحافظی کنید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس