قاضی زاده هاشمی نمایه

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از کتاب برنامه هایش با عنوان "دولت اعتماد" رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری  از کتاب برنامه هایش با عنوان "دولت اعتماد" رونمایی کرد.

قاضی‌زاده  پس از ضبط اولین برنامه تبلیغاتی در صدا و سیما، گفت: مشکل کشور نحوه نگاه در روش حکمرانی است، محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هم اصلاح حکمرانی است بنده به عنوان جوانترین نامزد، آمده ام مدل جدیدی از حکمرانی در کشور را که ۲ سال جمعی از نخبگان آن را تنظیم کرده اند، ارائه کنم.

وی در توضیح برنامه‌های خود که در قالب کتاب دولت اعتماد منتشر شده است، ادامه داد: این کتاب آسیب شناسی کشور و اینکه مشکلات از کجاست و چرا همه دولت ها به نوعی با شکست روبرو شده اند، است و مدل دوم درباره اصلاح و اینکه مشکل کجا است؟ و اینکه روشی در این کتاب برای حل پارادایم های که اتفاق افتاده مطرح شده است.

نماینده مشهد در مجلس با بیان اینکه در مدل دولت و مردم نظریه جدید خلق شده است که ادغام دولت و مردم است که بحث مفصلی دارد، اظهار داشت: این کتاب‌ها بر اساس نظریه مردم رشید شکل گرفته است. در نظریه مردم رشید، مردم تصمیم گیرنده هستند و صغیر نیستند و قیم و سرپرست نمی خواهند. لذا در نظریه مردم رشید کارگزاران وکیل مردم هستند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بنده برای دولت اول که از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ است ۱۹ برنامه اجرای تدوین کرده ام که برای حوزه های اضطراری به مانند تورم، کرونا، اشتغال مسکن و ... است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کلانتری IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    1 0
    برای دولت دوم حتما برنامه
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    2 0
    پس چی شد . قرار بود کنار بکشید؟ حالا شدید دولت اعتماد؟
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    2 0
    بقول مقام ارشدمملکتی به مردم وعده دروغگی ندید .کلید ....نشون ندید اگه جرات مملکت داری رو ندارید بزاریدانکه میتونه بگردونه به سرکاربیاد.ممنون
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    2 2
    عمرا یا آقای رئیسی یا هیچ کس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس