کد خبر 1222961
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

به گزارش مشرق نواب همتیان در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: یا انتخاب میکنیم یا انتخاب میکنیم. گزینه سومی وجود نداره. انتخاب نکردن هم خودش یه انتخابه.

این زوج عاشق داخل این فیلم انتخاب کردن که دست در دست هم برن و از آقای روحانی و تیمش دفاع کنن. بعدش همونی که براش جون کندن به خاطر عدم توانایی در مدیریت کشور، خود این زوج عاشق رو گرفتار تورم مسکن کرده. حال و روز این زوج عاشق نتیجه چیه؟ اونا یا انتخاب کردن، یا انتخاب کردن. ظاهر این دو یکیه. اما باطنشون نه. اولی اینه که ما خودمون با آگاهی خودمون انتخاب می کنیم. دومی اینه که یه دفعه فضا اونقدر جوزده و عوامانه میشه که دیگه نمیتونیم آگاهانه انتخاب کنیم. اما بازم انتخاب میکنیم. پس یا انتخاب می کنیم یا انتخاب می کنیم. یه بار آگاهانه و یه بار از سر جو زدگی و اینا.

یه بار میشینیم نگاه میکنیم ببینیم حضرات نامزدها چه برنامه هایی برای زندگیمون و کشورمون دارن. سبک سنگین میکنیم و انتخاب میکنیم. یه بارم نگاه میکنیم میبینیم عه چه با حال، رشیدپور اومده میگه غوغای روحانی نگر ... اون یکی میگه رای بیارم حجابو برمیدارم... اون یکی میگه اینا اگه رای بیارن دیوار میکشن... عه باران کوثری اومده میگه دوباره تکرار کنیم، اون یکی میگه رای بیارم همه زندانیارو آزاد میکنم و از این مسخره بازیا. اینجا هم انتخاب میکنیم. اما این کجا و اون کجا.

خلاصه که یا انتخاب میکنیم یا انتخاب میکنیم. ولی دوجور و دو شکل. حواسمون باشه انتخاب کنیم و گرنه کاری میکنن که انتخاب کنیم.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس