کد خبر 1222957
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
اینزاگی در لاتزیو ماندنی شد/ یکی از گزینه‌های جانشینی کونته خط خورد

سرمربی تیم فوتبال لاتزیو که یکی از گزینه‌های جانشینی آنتونیو کونته در تیم اینتر بود به آبی‌پوشان شهر رم متعهد ماند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های ایتالیایی از تصمیم سیمونه اینزاگی برای ادامه دادن به کار خود در تیم فوتبال لاتزیو خبر داده‌اند.

در حالی که روز گذشته (چهارشنبه) خبری منتشر شد مبنی بر حضور مدیربرنامه‌های اینزاگی در دفتر مرکزی باشگاه اینتر، او طی جلسه و ضیافت شامی که با کلودیو لوتیتو رئیس باشگاه لاتزیو داشت، موافقت خود را برای تمدید قراردادش با تیم آبی‌پوش شهر رم اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

آنتونیو کونته از اینترمیلان جدا شد

ظاهراً اینزاگی از ابتدا هم تمایل داشت که قراردادش را تمدید کند و به خاطر تعلل 18 ماهه باشگاه برای انجام این کار حتی کمی ناراحت هم شده بود. قرارداد او در پایان ماه آینده به اتمام می‌رسید و با این حال او به خاطر علاقه‌اش نسبت به لاتزیو - تیمی که اکثر روزهای دوران بازیگری‌اش را در آن سپری کرد - با تیمی دیگر وارد مذاکره نشد. درست در همان مقطعی که شایعه رفتن او به اینتر به عنوان جانشین کونته مطرح شد، مدیران لاتزیو دست به کار شدند تا قرارداد سرمربی‌شان را تا ماه ژوئن سال 2024 تمدید کنند.

این امر هنوز جنبه رسمی پیدا نکرده است اما توافقات نهایی میان طرفین صورت گرفته و به موجب آن حقوق اینزاگی به 2.2 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است.

در همین حال سایت توتومرکاتوی ایتالیا نوشته است که پیش از توافق اینزاگی با لاتزیو برای تمدید قرارداد، پیرو اوسیلیو مدیرورزشی باشگاه اینتر با او تماس گرفته و پیشنهاد حقوق 3 میلیون یورو در سال را مطرح کرده اما سرمربی لاتزیو در پاسخ به او گفته به باشگاه‌هایی که دارای مشکلات اقتصادی هستند اعتماد ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس