فیصل مقداد

وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه غربی ها حق اظهارنظر درباره انتخابات این کشور را ندارند، گفت: مردم سوریه با مشارکت در انتخابات این پیام را مخابره کردند که خود درباره سرنوشت‌شان تصمیم می گیرند.

به گزارش مشرق، «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه در سخنانی تأکید کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه در داخل و خارج از کشور این پیام را به جهانیان مخابره کرد که سوری ها خود درباره سرنوشت‌شان تصمیم گیری می کنند.

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه سوریه در ادامه تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری سوریه نشان داد که سوری ها آزادانه و با اراده خود تصمیم گیری می کنند و حرف خود را پای صندوق‌های رأی می زنند.

این مقام سوری همچنین عنوان کرد: بیانیه هایی که برخی کشورهای غربی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سوریه صادر کردند، نشان داد که آنها در جهانِ کنونی زندگی نمی کنند و به کلی از واقعیت دور هستند. باید به غربی ها بگوییم که تنها سوری حق اظهارنظر درباره انتخابات کشورشان را دارند.

المقداد با بیان اینکه مردم سوریه به دولت این کشور مشروعیت می دهند، گفت: چرا معارضان مسلح اجازه حضور برخی مردم در انتخابات را ندادند؟ آنها با توسل به زور و سلاح و تهدید مانع از مشارکت بخشی از مردم در انتخابات شدند. این بدان معناست که این دسته از معارضان به ملت سوریه تعلق ندارند و تنها خواسته های آمریکا و صهیونیسم را اجرا می کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس