تزریق واکسن کو ایران برکت به بیش از ۱۰ هزار نفر

مظهری گفت: رباره جزییات مطالعه فاز سه واکسن کوو ایران برکت توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش مشرق، سید رضا مظهری مدیر اجرایی واکسیناسیون کوو ایران برکت اظهار کرد: ما دو مطالعه سختگیرانه‌ای داشتیم که در فاز یک و دو انجام گرفت.

او با بیان اینکه در فاز اول ۵۶ نفر و در فاز دوم نزدیک به ٣٠٠ نفر مورد مطالعه قرار گرفتند، گفت: در این مطالعه‌ها ما افرادی را مورد آزمایش قرار دادیم که هیچ گونه بیماری زمینه‌ای کنترل شده‌ای نیز نداشتند.

مظهری ادامه داد: نتایج مثبت این دو فاز نشان دادن این واکسن عارضه‌ای ندارد و ما توانستیم مجوز ورود به فاز سوم را دریافت کنیم.

مظهری بیان کرد: از پنجم اردیبهشت ماه مطالعه فاز سوم که مرحله نهایی است را آغاز کردیم.

مدیر اجرایی طرح واکسیناسیون کوو ایران برکت با بیان اینکه این مطالعه از تهران و کرج آغاز شد و در ۴ شهرستان دیگر نیز پیش خواهد رفت، بیان کرد: تاکنون مقدمات و تزریق واکسن برای بیش از ١٠ هزار نفر در کشور انجام شده است.

او بیان کرد: در این مرحله از مطالعه باید ٢٠ هزار نفر مورد ارزیابی قرار گیرند همچنین علاوه بر تهران و کرج در ۴ شهرستان بوشهر، مشهد، اصفهان و شیراز پیش خواهد رفت.

مظهری با بیان اینکه مطابق قولی که وزارت بهداشت با ما داده است قرار است بعد از انجام نیمی از مطالعه فاز سه و دریافت نتایج مطلوب مجوز واکسیناسیون عمومی صادر شود، بیان کرد: امیدواریم وزارت بهداشت همکاری‌های لازم را با ما در این زمینه داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    2 2
    وزارت بهداشت غربزده عامل سازمان بهداشت جهانی است.
  • Bndboy IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    3 4
    دوست من با اینکه خودش از کادر درمان هست ولی یکی از مخالفین سر سخت واکسن های ایرانی بود و فقط اسپوتنیک رو قبول داشت واکسن نزد ولی راضی شد داوطلبانه واکسن برکت بزنه که خداروشکر نظرش عوض شد به امید واکسیناسیون عمومی با برکت شروع بشه میزنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس