آب پاکی بارسا روی دست کومان؛ ۱۵ روز تا وداع با نیوکمپ

رییس باشگاه بارسلونا در جریان نشست روز گذشته(سه‌شنبه) هیات مدیره این باشگاه، تصمیم خود را به منظور یافتن سرمربی جدید، به «رونالد کومان» اطلاع داد.

به گزارش مشرق، «خوآن لاپورتا» رییس باشگاه بارسلونا که به‌تازگی پس از پیروزی در انتخابات این باشگاه، باردیگر ریاست آبی اناری‌ها را به دست گرفته، همچنین از کومان خواسته است تا به منظور ورود باشگاه به مذاکرات با یک سرمربی جدید، بازه زمانی ۱۵ روزه‌ای را در اختیار مقامات قرار داده و در این بازه به فعالیت خود در قامت سرمربی ادامه دهد.

اطلاعات مذکور از شبکه تلویزیونی TV۳ کاتالونیا منتشر شده اما هنوز نام هیچ گزینه‌ای مطرح نشده است.

«راب جنسِن» مدیر برنامه و نماینده کومان پس از خروج از نشست دیروز، تاکید کرد که احساس خوبی نسبت به جلسه داشته و امروز نیز در گفت‌وگو با شبکه رادیویی کادِنا سِر گفت که مرد هلندی همچنان روی نیمکت بارسلونا خواهد ماند.

 لاپورتا از زمان بازگشت به بارسا به عنوان مدیرعامل، شبهات زیادی را در مورد کومان مطرح کرده و برخلاف مرد هلندی بر این باور است که آبی اناری‌ها با ترکیب فعلی قادرند تا در لالیگا و لیگ قهرمانان در سطحی بالاتر رقابت کنند.

کومان در این فصل کوپادل‌ری را برای آبی‌اناری‌ها به ارمغان آورد اما لالیگا و لیگ قهرمانان را از دست داد و ظاهرا موفق نشده است تا لاپورتا و هیات مدیره را برای ادامه فعالیت در بارسا متقاعد کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • hamed IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    3 1
    من بعنوان یه هوادار بارسا خیلی دل خوشی ازش ندارم ولی ازطرفی هم نباید فراموش کرد که تو چه شرایطی هدایت تیم رو دست گرفت
  • علی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    3 0
    مقصر اصلی کومان نیست مقصر دفاع افتضاح بارسا و نداشتن یک مهاجم نوک خوبه، با خرید دو مدافع و یک مهاجم نوک خوب مشکل بارسا احتمال زیاد حل میشه
  • محمد مهدی عشق بارسا IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    0 0
    نه به احتمال زیاد حل نمیشه مطمئنم حل میشه
    • محمدعبدلی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      0 0
      باید گواردیولا یا مونده که امروز استعفا ازاینتر جداشد اونو بگیره،اون می‌تونه از کومان هم بهتر باشه.
  • Shahab IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    خدا وکیلی چرا حق نمیگید خو کومان با جه بازیکنایی تو جه شرایطی تیم رو تحویل گرفت باید یک فصل دیگه بزارنش تا ببینن چی میشه اگه نتیجه نگرفت اون موقع اخراجش بکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس