کد خبر 1222501
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
روحانی نمایه

رئیس جمهور: بحث بر سر این است که اجازه دهیم آمریکا چگونه به برجام برگردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    آقای روحانی رسماً اعلام کنید که نتیجه مذاکره مخفی ظریف با کری در واتیکان چی بوه که بعد از آن ، دولت هم گرانی های گسترده را براه انداخته هم با خاموشی های مکرر و عمدی برق باعث فوت تعداد زیادی از بیماران کرونایی بدلیل قطع برق دستگاه ونتیلاتور شده است. آیا این ایجاد مزاحمتها برای مردم بدرخواست جان کری در مذاکره مخفی ظریف با کری در واتیکان انجام شده است ؟
  • DE ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دولت به هیچ وجه به دنبال خنثی سازی تحریم‌ها نیست و فقط به دنبال رفع تحریم‌ها از طریق مذاکره است. امروز این شرمندگی برای دولت یازدهم و دوازدهم باقی مانده است که نه تنها مشکلات کشور را حل نکرد بلکه سرمایه‌های کشور را بر باد داد و هزینه‌هایی را برای نظام تراشید. در ماه‌های پایانی، دولت با زیر سوال بردن عزت و اقتدار کشور با عجله به دنبال مذاکرات است.
  • DE ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    آقای روحانی، اطلاع دارید که برای جلوگیری از افشای وجود چند جاسوس در تیم مذاکره کننده و جلوگیری از افشای صلاحیت نداشتن تیم مذاکره کننده برای مذاکرات بعدی، دولت با دیکتاتوری جلوی پخش گاندو را گرفته است. شما باید سریعا برای احترام بخواست اکثریت مردم: 1- رسماً مخالفتتان با توقیف گاندو را اعلام کنید. 2- به صدا و سیما رسماً اعلام کنید سریال گاندو که فساد مسئولان دولت را افشا می کند، باید مجدداً پخش کند. 3- ظریف را بخاطر تیم مذاکره ای که چند جاسوس داشته ، محکوم کنید. 4- بابت سانسور و توقیف سریال گاندو که فساد مسئولان را افشا میکرده، از مردم دلجویی کنید.
  • DE ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    "حجت الاسلام نبویان نماینده مجلس: دولت اصلاح طلب کاسب تحریم است و با تمدید تحریم ها در حال سوء استفاده از اختیاراتش بضرر مردم است. ظریف با توافق با گروسی و تمدید 3 ماهه تحریم ها بطور عمدی ""مصوبه مجلس در طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها"" را بی اثر کرد."
  • DE ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    حجت الاسلام نبویان نماینده مجلس: دولت اصلاح طلب کاسب تحریم است و با تمدید تحریم ها در حال سوء استفاده از اختیاراتش بضرر مردم است. ظریف با توافق با گروسی و تمدید 3 ماهه تحریم ها بطور عمدی ""مصوبه مجلس در طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها"" را بی اثر کرد.
  • DE ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    گاندو اسامی جاسوس ها و حقایق مذاکرات خسارت بار را افشا کرده است و طبق آن ظریف و عراقچی صلاحیت ادامه مذاکرات برای دفاع از منافع کشور و مردم را ندارند.
  • DE ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    افتضاح توقیف گاندو این حقیقت را نشان داد که گاندو لرزه بر جاسوسان اجنبی و مسئولان حامی جاسوسان انداخته است.
  • DE ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: دولت به هیچ وجه دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها نیست
  • DE ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را با برجام خسارت بار نابود کردند و باید از سیاست کناره گیری نمایند و بابت ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم باید رسما از مردم عذر خواهی کنند.
  • DE ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    بیشتر از وقت صرف کردن برای مبارزه با گرانی، دنبال التماس کردن به بایدن جنایتکار بوده - چرا گرانی های گسترده را براه انداخته؟ چرا خاموشی گسترده برق را براه انداخته؟ این ایجاد مشکلات برای مردم بعد از مذاکره مخفیانه ظریف با جان کری در واتیکان رخداده . برجام را به چه قیمتی میخواهد زنده کند؟ بقیمت نابود کردن معیشت مردم؟
  • DE ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    خیال بایدن برای ایجاد مشکلات کشور راحته ، چون اصلاح طلبان جاده صاف کن بایدن برای ایجاد مشکلات اقتصادی وایجاد گرانی و قطعی برق و نارضایتی در مردم مشغول هستند.
  • DE ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند. گاندو وجود جاسوسان متعدد در تیم مذاکره کننده و ناسالم بودن تیم مذاکره کننده را افشا کرد و سانسور و توقیف گاندو که توقیف پخش آن مخالف خواست مردم بود نشان داد که این تیم مذاکره کننده پشت پرده هایی با دشمنان کشور دارد که از افشای آن در گاندو وحشت دارد.
  • DE ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    تیم مذاکره کننده دارای تعداد زیادی جاسوس رژیم صهیونیستی (دری اصفهانی، شعبانی، موسویان، ...) بوده ، این تیم مذاکره کننده خدمت به نظام و مذاکره را بلد نبوده و نیستند. مجلس باید برای جلوگیری از ایجاد خسارات بیشتر اجازه مذاکره بعدی را از اینها سلب کند تا روحانی و ظریف و عراقچی بیشتر از این با برجام خسارت بار و مذاکرات خسارت بار به مردم و کشور خسارت نزنند.
  • DE ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    آقای دکتر حسن عباسی قهرمان مردم: هر مقامی اعلام کند تحریم‌ها در وین برداشته می‌شود، شیاد است. از نظر حقوقی باید یوترن، ایسا و کاتسا برداشته شود تا تحریم‌ها برداشته شده به حساب بیاید. آمریکا مطلقا سراغ برداشتن این تحریم‌ها نمی‌رود.
  • DE ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    تا حالا هر چی وعده های دروغ 100 روزه شنیدیم بس است. ایشون صلاحیت مذاکرات را ندارد و مجلس باید اختیار مذاکره را ازشون سلب کند. معلوم نیست چند تا جاسوس دیگر بجز شعبانی و دری اصفهانی و موسویان و ... در تیم مذاکره کننده فعلی باقی مانده است.
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    برو پی کارت بابا دیگه اااااااااااااااااااااااااااااااااه
  • محمد IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    ایشالله که با همین برجامم محشور بشی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس