بلینکن: هدف ما و اسرائیل در خصوص ایران کاملاً یکسان است

فلسطینی ها با برپایی تظاهرات در رام الله به سفر وزیر خارجه آمریکا به سرزمین های اشغالی اعتراض کردند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، فلسطینی‌ها با برپایی تظاهرات در رام الله به سفر وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید:

بلینکن: هدف ما و اسرائیل در خصوص ایران کاملاً یکسان است

بر اساس این گزارش، فلسطینی‌ها با در دست داشتن تصاویر کودکان و شهدای غزه، در اعتراض به سفر «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی تجمع کردند.

فلسطینی‌ها در این تجمع تابوت‌هایی را در دست داشتند که روی آن اسامی و تصاویر کودکانی که در تجاوز صهیونیست‌ها به غزه به شهادت رسیدند، نصب شده بود.

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا که به فلسطین اشغالی سفر کرده است، پیش از سفر به رام الله با حضور در دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، با وی دیدار کرد.

بلینکن در این دیدار، ضمن تاکید بر حمایت واشنگتن از امنیت رژیم صهیونیستی، خواستار تقویت آتش‌بس غزه شد.

پیشتر، «گیلعاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مدعی شده بود که هدف اصلی این سفر، یافتن مکانیسمی برای ممانعت از تأمین مالی حماس است.

گفتنی است که در حملات ۱۲ روزه صهیونیست‌ها به نوار غزه ۲۵۴ فلسطینی به شهادت رسیدند که شمار زیادی از آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دادند.

نبرد گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تحت عنوان «نبرد شمشیر قدس» سرانجام بامداد جمعه پس از اعلام آتش بس، به پایان رسید و رژیم صهیونیستی علیرغم رجزخوانی‌های فراوان، تحت فشار حملات موشکی و گسترده گروه‌های مقاومت در نهایت تَن به پذیرش آتش بس داد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس