کد خبر 1222262
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
اشتری

رئیس پلیس کشور گفت: امنیت مطلوب امروز حاصل و دستاورد ایثارگری‌های شبانه‌روزی و بدون وقفه‌ای است که اجازه نمی‌دهیم فرد یا گروهی با هر گرایش سیاسی به آن لطمه وارد کنند.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری در جلسه برنامه‌ریزی تأمین نظم و امنیت انتخابات (قرارگاه امام علی (ع)) اظهار کرد: برابر مصوبه شورای عالی امنیت کشور، نیروی انتظامی عهده‌دار مسئولیت بزرگ تأمین نظم و امنیت انتخابات پیش‌رو (ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا) است و با تجربه‌های ارزشمند از انجام این مأموریت خطیر در سنوات گذشته و تسلط اطلاعاتی بر فضای حقیقی و مجازی، ان‌شاءالله  این وظیفه خطیر را نیز به نحو احسنت انجام می‌دهیم.

رئیس پلیس کشور با اشاره به برآوردهای اطلاعاتی و اجتماعی، از تهیه اطلس انتخابات توسط نیروی انتظامی بر مبنای جغرافیا خبر داد و افزود: قطعاً نیروهای پلیس علاوه بر تلاش حداکثری برای تأمین نظم و امنیت انتخابات پیش‌رو، همراه با سایر مردم حضور پرشور خود و خانواده‌هایشان را در این عرصه سرنوشت‌ساز به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه توصیه ما به کاندیداهای محترم و طرفدارانشان این است که قانون را ملاک عمل خود قرار دهند، تأکید کرد: افعال مجرمانه‌ای همچون تلاش برای تشویش اذهان عمومی، سیاه‌نمایی و شایعه‌پراکنی، انجام تبلیغات خارج از چارچوب قانونی اعم از تهمت، افترا، نشر اسرار خصوصی افراد و هرگونه فعالیتی که به برهم زدن نظم و امنیت جامعه منتج شود، در رصد پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: امنیت مطلوب امروز حاصل و دستاورد ایثارگری‌های شبانه‌روزی و بدون وقفه‌ای است که اجازه نمی‌دهیم فرد یا گروهی با هر گرایش سیاسی به آن لطمه وارد کنند.

اشتری با بیان اینکه فارغ از نگاه و گرایش سیاسی و جناحی به وظایف‌مان، هوشمندانه و هوشیارانه عمل می‌کنیم، خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس خود را سرباز ولایت می‌دانند و جز تحقق انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" خط مشی ندارند بنابراین تلاش خواهیم کرد که این انتخابات نیز درنظم و امنیت مثال‌زدنی برگزار شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ان‌شاءالله مردم با حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو حماسه‌ای دیگر بیافرینند، گفت: حضور پرشور مردم در این عرصه نیز برای نظام و کشور اقتدارآفرین است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس