کد خبر 1221999
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
ادعای عجیب معاون وزیر ورزش: برای ۲ ماه آینده ۳۰۰ میلیارد نیاز داریم!

معاون وزیر ورزش گفت: ما برای ۲ ماه آینده حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم تا کارها را انجام دهیم.

به گزارش مشرق، ژاله فرامرزیان درباره پاداش مدال‌آوران بازی‌های توکیو، اظهار داشت: برای پاداش دستورالعملی داشتیم که امتیازها را مشخص می‌کرد که میزان آن ۴۰۰، ۲۵۰ و ۱۵۰ بود اما عدد مشخص نشده بود.

معاون توسعه منابع انسانی و مالی وزارت ورزش خاطرنشان کرد: ما برای المپیک هر عدد را ۵ میلیون تومان در نظر گرفتیم. در نتیجه، بالاترین امتیاز یعنی طلای المپیک ۲ میلیارد می‌شود و تیمی‌ها نصف این است. یعنی اگر در رشته‌های تیمی طلا بگیریم، هر نفر یک میلیارد تومان پاداش می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

کمک ۱۰ میلیاردی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال

فرامرزیان در پاسخ به اینکه المپیک مرداد برگزار خواهد شد و ما پس از آن شاهد جابه جایی دولت خواهیم بود، پاداش‌هایی که مصوب کردید چه تضمینی دارید پرداخت شود، تصریح کرد: ما این افتخار را داریم که در دولت‌مان هر تعهدی از قبل بوده و هر تعهدی که خودمان داشتیم انجام دادیم. به همین دلیل در جلسه با آقای نوبخت هم گفتم اگر اعتبار مربوط به پاداش را در زمانی که ما هستیم پرداخت می‌کنیم. اگر ندهند و دولت عوض می‌شود، حکومت که تغییر نمی‌کند. بنابراین تکالیف باقی می‌ماند. همان طور که ما تکالیف دولت قبل را انجام دادیم.

فرامرزیان درباره اینکه آیا در خصوص دریافت بودجه پاداش مذاکره کرده‌اید، گفت: ما نامه زدیم و گفتیم این بودجه را بدهند اما میزان تخصیصی که گرفتیم را هم اعلام کردم. سعی کردیم در سیستم اداری و مالی تمام عملیات را متوقف کرده و هزینه‌های جاری را به حداقل برسانیم تا بتوانیم هدف و وظیفه مان را پیگیری کنیم. در این مدت ما فقط حقوق و مزایا را پرداخت کردیم، مابقی عملیات متوقف شده و همه را به فدراسیون‌ها پرداخت کردیم.

معاون وزیر ورزش با اشاره به ارقام مورد نیاز در ۲ ماه آینده، یادآور شد: کل بودجه ما ۷۳۰ میلیارد بود، حداقل اگر قرار بود یک دوازدهم بودجه را بگیریم عدد بیشتری می‌شد. ما برای ۲ ماه آینده حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم تا بتوانیم مجموعه عملیات اداری وزارتخانه و امورات فدراسیون‌ها را انجام دهیم.

وی درباره اینکه آیا پاداشی از قهرمانان باقی مانده یا خیر، عنوان کرد: ما هر آنچه که بوده پرداخت کردیم. سال ۹۹ رویدادهای کمی بود که دوستان محاسبه کنند قابلیت پرداخت را خواهیم داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 0
    مظلوم پیروزی باید پاداشهای قهرمانیهای بده به وزارت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس