کد خبر 1221994
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
حمله بی سابقه سوارس به سرمربی بارسلونا: کومان بی شخصیت است

ستاره اروگوئه ای اتلتیکو مادرید بعد از قهرمانی در لالیگا از سرمربی بارسلونا انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، لوئیس سوارس ستاره اروگوئه ای قربانی اصلی رونالد کومان سرمربی بارسلونا در زمان ورودش به نیوکمپ بود. مهاجم تیم ملی اروگوئه علی رغم میل باطنی اش مجبور به ترک بارسا شد و راهی اتلتیکو شد.

سوارس در فصل جاری موفق شد با درخشش به همراه تیم مادریدی قهرمانی لالیگا را کسب کند. او در مصاحبه با رادیو «کادینا کوبی» گفت: قهرمانی با اتلتیکو در لالیگا بسیار سخت از قهرمانی با بارسلونا است. به همین خاطر لذت بیشتری دارد و من از این دستاورد خوشحالم.

وی درباره افرادی که در زمان حضورش در بارسلونا با او رفتار بدی داشتند، گفت: در ابتدا از بارتامئو رئیس سابق ناراحتم چون قبل از اینکه به من بگوید که من را نمی خواهند، به رسانه ها گفته بود. بعد از قهرمانی من در لالیگا، بارتامئو و هیچ یک از مدیران بارسا برای تبریک به من زنگ نزدند.

مهاجم اروگوئه ای ادامه داد: وقتی من را از دیگر بازیکنان جدا کردند و مجبور شدم تنهایی تمرین کنم، بسیار اذیت شدم. بعدها فهمیدم کومان بدون شخصیت است چون به من گفت اگر مشکلت را با باشگاه حل  شده، بیا تا در اولین بازی در ترکیب تیم قرار دهم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جیسون TR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    1 1
    مهم اینه خودمون باور داشته باشیم وچه سخت هست بعضی وقت ها
  • منصور علیزاده ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    2 0
    عامل شانس در موفقیت اتلتیکو بسیار موثری بود ضمن اینکه سوارز بارسا با سوارز اتلتیکو مادرید فرسنگ ها فاصله داشت او در بارسا طوری رفتار می کرد که انگار در پیک نیک است اما در اتلتیکو قدر عافیت بارسا را به او تفهیم کردند با سخت گیری ها
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    1 0
    آره داداش بعضیا واقعاً عقده ایند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس