کد خبر 1227594
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
قرارداد سیمئونه با اتلتیکومادرید تا ۲۰۲۴ تمدید می‌شود/ ال‌چولو خواهان جذب لائوتارو

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید قصد دارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.

به گزارش مشرق، دیه‌گو سیمئونه که موفق شد اتلتیکومادرید را به قهرمانی لالیگا برساند، در آستانه امضای قراردادی جدید با این باشگاه است. بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید، این مربی آرژانتینی برای تمدید دو ساله قراردادش با اتلتیکومادرید به توافق رسیده است. سیمئونه در حالی قصد دارد خود را تا سال ۲۰۲۴ به روخی‌بلانکو متعهد کند که قرارداد فعلی‌اش تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد.

ال‌چولو که به دنبال تقویت تیمش برای فصل آینده است، از مدیران باشگاه اتلتیکومادرید خواسته مهاجم آرژانتینی اینتر را در تابستان پیش‌رو به خدمت بگیرند. کار این باشگاه برای جذب هموطن سیمئونه دشوار خواهد بود چرا که اینتر روی لائوتاروی ۲۳ ساله ۷۰ میلیون یورو قیمت‌گذاری کرده است. شیوع ویروس کرونا به لحاظ مالی بر تمامی باشگاه‌های بزرگ اروپایی تأثیرگذار بوده و اتلتیکومادرید هم از این قاعده مستثنی نیست، اما آنها سعی دارند به نوعی ترکیب تیم تحت‌هدایت دیه‌گو سیمئونه را تقویت کنند.

اخیراً نشریه اسپانیایی «مارکا» گزارش داده بود که آلخاندرو کامانو مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینس با سران دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا مذاکراتی برسر این بازیکن داشته است. در حال حاضر لائوتارو با اینتر در حال مذاکره است.  سران باشگاه اینتر در تلاش برای ارائه قراردادی جدید به این بازیکن با دستمزدی ۴.۵ میلیون یورو در سال با پاداش‌های در نظر گرفته شده هستند.

مارتینس که تابستان گذشته بحث حضورش در بارسلونا به شدت مطرح بود، اخیراً به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفته بود: در اینتر خیلی خوشحالم و خانواده‌ام هم از بودن در اینجا چنین حسی دارند، از این‌رو به چیزی جز ماندن در اینتر فکر نمی‌کنم. مدیر برنامه‌هایم جزئیات قراردادم را با باشگاه اینتر حل خواهد کرد.

لائوتارو مارتینس ۲۳ ساله که تا سال ۲۰۲۳ تحت‌قرارداد اینتر است، در فصلی که گذشت در ۴۷ بازی آمار ۱۸ گل‌زده و ۱۰ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت و نقش بسزایی در قهرمانی زودهنگام نراتزروی در سری A داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس