کد خبر 1221177
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود با اشاره به قطعی های مکرر برق نوشت: حالا فهمیدید سانتریفیوژ و غنی سازی اورانیوم و فناوری هسته ای به چه دردی می خورد؟

یک قلم از 160 کاربردش، همین تامین انرژی پاک و برق مورد نیاز کشور، بدون نیاز به نابودی منابع طبیعی است.

اگر ترمز پیشرفت های هسته ای در مقیاس صنعتی توسط دولت روحانی کشیده نشده بود، امروز می توانستیم صادر کننده برق با ارز آوری بالا باشیم، نه این که جدول خاموشی ها را در بهار (و حتی زمستان) بالا و پایین بکنیم!

هنوز خیلی مانده تا تدریجا متوجه شویم که چوب گذاشتنِ همزمان، لای چرخ اقتصاد و برنامه هسته ای، آن هم با شعار "هم سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد"،  چه قدر خسارت و عقبگرد به همراه داشته است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    5 0
    نیروگاه هسته ای پایدارترین نوع تولید برقه .....جایگزین نداره....حتی فسیلی هم بدلیل نبود سوخت میتونه قطع و وصل بشه ولی هسته ای مدرن با یه سوختگیری 2 و 3 سال کار میکنه....برقابی هم گیر آذربایجان و ترکیه در باروری ابرهاست.....
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 0
    سلام. البته مشرق و بعضی از مخاطبینش شاید مستحضر باشند بنده منظور و مقصود و هدفم اول به نفس خودم میباشد و است و بعد به غیر این بزرگواران و برای دیگر و بقیه مخاطبین ارجمند و عزیز و گرانقدر میباشد و است.برای همه ی کامنتها و پیامکهایم برای همیشه و مداوم همینطوری است انشاءالله.بسم الله.الا ان حزب الله هم المفلحون و هم الغالبون....کلام خدای تنها قادر تنها عالم تنها علیم تنها بصیر تنها بینا و تنها شنوا و تنها سمیع و اسمع و اری اِ متعال در قران.... فتامل جیدا.....
  • a IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    1 0
    خوشم اومد یکی گفته بود اگه کویر لوت رو هم به این نوع مدیران بدیم بعد 8 سال ماسه کم میارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس