تذکر نماینده مجلس: آقای روحانی گفته بود تا پایان دولت گرانی نداریم

نماینده مردم بیرجند در مجلس یازدهم گفت:افزایش قیمت کالاهای اساسی در آستانه انتخابات تشویق آنها به حضور در انتخابات است یا ناامیدی از حضور؟

به گزارش مشرق، حسین خسروی اسفزار نماینده بیرجند در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه 2 خرداد) قوه مقننه و  با گرامیداشت سوم خرداد روز مقاومت و فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین، در تذکری شفاهی به رئیس جمهور گفت:  در گذشته گفتید چون تمامی گرانی ها تا پایان سال 99 انجام شده، تا پایان دولت گرانی نداریم! در جلسه اخیر هیات دولت هم بیان کردید نامزدهای ریاست جمهوری به مردم دروغ نگویند.

وی افزود: حال سوال اینجاست که این گرانی ها چند هفته اخیر از جمله نان، آرد، روغن، لبنیات و سایر اقلام دروغ است یا راست؟ اگر صحت دارد، چرا اقدامی انجام نمی دهید؟ در آستانه انتخابات گرانی و افزایش مشکلات مردم تشویق آنها به حضور در انتخابات است یا ناامیدی از حضور؟

نماینده مردم بیرجند در مجلس ادامه داد: شما در شروع ریاست جمهوری گفتید اگر مشکلات قابل حل نبود، کاندیدا نمی شدم. شما را به خدا قسم می دهیم پیش بینی امام امت را جدی بگیرید که فرمودند اگر دولت کاری کند که مردم در صحنه ناراضی شوند، آن روز برای مصیبت است و مجلس و دولت موفق نخواهند شد و فاتحه کشور را باید خواند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس