کد خبر 1220239
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
رجزخوانی نتانیاهو بعد از شکست در برابر مقاومت: هر آنچه لازم بود در غزه انجام دادیم!

نتانیاهو که وینوگراد جدیدی در انتظار او است پس از شکست از رزمندگان مقاومت فلسطین هم دست از رجزخوانی برنداشته است.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری همراه با «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش این رژیم، در توجیه اعلام آتش‌بس با غزه مدعی شد که ارتش هرآنچه که لازم بود در غزه انجام داد.

بیشتر بخوانید:

قول بایدن برای تقویت سامانه گنبد آهنین

نتانیاهو در توجیه عملی‌نشدن وعده ادعایی عملیات زمینی ارتش به غزه گفت: اگر نیازی به حمله زمینی به غزه بود، ما این کار را انجام می‌دادیم، اما آنچه لازم بود بدون انجام ماجراجویی‌های غیرضروری انجام دادیم.

وی در حالی مدعی عدم نیاز به حمله زمینی به غزه شد که محافل صهیونیست اذعان کرده بودند که در صورت ورود به غزه صدها نظامی این رژیم کشته و زخمی می‌شدند.

ببینید:

عکس/ بال پهپاد در دستان نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: عسقلان در معرض بیش از هزار موشک قرار گرفت و ما در راستای بهبود وضعیت ساکنان آن حرکت خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت که حمایت‌های قوی از بسیاری از کشورها دریافت کرده است . وی در عین حال از «جوبایدن» رئیس جمهور آمریکا به خاطر حمایت از این رژیم تشکر و قدردانی کرد.

وی ادعا کرد: ضربه قوی به نیروی دریایی حماس زدیم و بخش اعظم آنرا منهدم کردیم. ما بخش اعظم تونل‌های حماس را نابود کردیم و حماس امکان راه اندازی مجدد آنرا ندارد.

نتانیاهو در عین حال اذعان کرد که بسیاری از برج های مسکونی و گارگاه‌ها در غزه را ویران کرده است. 

در حالی که حملات راکتی مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین تا آخرین لحظه و تا زمان برقراری آتش بس ادامه داشته، نتانیاهو مدعی شد که بیش از ۹۰ درصد از موشک‌های حماس را نابوده کرده است .

 ادعاهای نتانیاهو در حالی مطرح می شود که به اذعان خود محافل صهیونیسیت‌ها این جنگ نه دستاوردی برای رژیم صهیونیستی داشت و این رژیم نتوانست که تا آخرین لحظه مانع موشکباران صهیونیست‌ها از سوی مقاومت فلسطین شود. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    48 10
    یک اسکلی گفته بود اسرائیل تا شخم زدن غزه دست از حمله نمیکشه بیسواد ابله اسکل یهودی زاده !!!!! زر نزن اربابت به شکست اعتراف کرد
    • فرشاد IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      13 10
      مگه اگه کسی یهودی باشه، کار اشتباهی کرده که می گی یهودی زاده؟؟؟ اون صهیون ها نباید به تبارشون فهش داد، باید به سیاستشون ایراد گرفت هم میهن
    • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      2 0
      تقصیر اسرائیل نیست تقصیر اروپا است که جنگ جهانی راه انداخت و بعد از جنگ هم شروع کردند به پرستش اسراییل
    • محمد IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      4 6
      چقدر با ادب و با فرهنگ چه متن اعتراضی زیبایی سرتاسر فحش و بی نزاکتی نمیدونم چطور مشرق اینارو تایید میکنه ولی نظر مخالفان رو نه!
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    11 25
    هر سال یه حرکتی میزنن چند صد نفر فلسطینی رو به کشتن میدن و میگن پیروز شدیم و ما چیز خاصی نمیبینیم اگه به این پیروزیها بود الان اسراییلی وجود نداشت
  • آرش IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    8 4
    اگه قمار باز نگه به ...... که می میره . این حال صهیونیست های بچه کشه
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    9 5
    چرا نتان یابو اینقدر بدریخت و نکبت شده؟ مشرق این عکسارو از کجا میاری؟خخخخخخ
  • محمود IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    9 2
    راست میگه نقاط حساس غزه را زد تا غزه خودش را دوباره جمع کند ۱۰ سال طول می کشد
  • پیمان IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 1
    زخم عمیق که رژیم صهیونیست از حملات دردناک گروه های مقاومت برداشته و خونی که از صورت کریح مستکبرین به زمین ریخته شده و ترک هایی که رژیم منحوس برداشته چیزی نیست که با رجز خوانی یک احمق درجه یک قابل لاپوشانی باشه
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 1
    مشرق لطفا افرادی که به قوم یهود توهین میکنن اینها را تبلیغ نکنید چون هستن هموطنان ما که یهودی هستن ما که با مذهب ودین حضرت موسی از پیامبران برگ مشکل نداریم بعد ایراد می گیریم که به دین اسلام توهین میشه درصورتی که خیلی ها به دیگر ادیان مستقیم توهین می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس