کد خبر 1220180
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
گومیس

گومیس ستاره فرانسوی تیم فوتبال الهلال عربستان بعد از چند سال بازی در این باشگاه تصمیم دارد آخر فصل از الهلال جدا شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شهریور ماه باید به مصاف استقلال ایران برود. الهلال برای رویارویی با استقلال از همین حالا شمشیرش را تیز کرده و با خرید چند بازیکن نام آشنا خود را برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند.

در این میان هنوز وضعیت گومیس ستاره فرانسوی تیم فوتبال الهلال عربستان برای مصاف با استقلال مشخص نیست، زیرا قرارداد این بازیکن ماه آینده بعد از اتمام مسابقات لیگ عربستان به پایان می‌رسد. در چند روز اخیر شایعاتی به گوش رسید مبنی بر اینکه گومیس قصد دارد پایان فصل الهلال را ترک کرده و به تیم دیگری برود.

ستاره ۳۶ ساله تیم فوتبال الهلال عربستان در جدیدترین مصاحبه اش اعلام کرد: می‌دانم هواداران الهلال چقدر من را دوست دارند. به همین دلیل با تمام نیرو و مسئولیتی که دارم وارد زمین مسابقه می‌شوم تا بتوانم آن‌ها را خوشحال کنم. من دوست دارم بعد از آن که از الهلال جدا شدم هواداران این تیم از من به نیکی یاد کنند. فکر می‌کنم بهترین زمان ممکن برای جدایی من از الهلال بعد از قهرمانی این تیم در لیگ عربستان باشد.

تیم فوتبال الهلال در ۲ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ عربستان با ۵۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. این تیم اگر بتواند در ۲ دیدار باقی مانده خود یک پیروزی به دست آورد در آن صورت قهرمانی خودش را در لیگ عربستان قطعی خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 1
    این خبر دروغ می باشد پایان قرارداد گومیس ۱۴۰۱و۹تیر میباشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس