کد خبر 1220019
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
تظاهرات ضد صهیونیستی

صدها تن از شهروندان شهر کورچیک ترکیه با برگزاری تجمعی در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، تصایر شهید حاج قاسم سلیمانی را با خود حمل می کردند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، شهروندان ترکیه در شهر «کورِچیک» این کشور در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه، دست به تظاهرات زده و شعارهایی علیه سران رژیم صهیونیستی و آمریکا سر دادند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان با تجمع در نزدیکی ایستگاه رادار کورچیک واقع در جنوب این کشور، ضمن اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، پوسترهای «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را پاره کردند.

گفته می‌شود اظهارات اخیر بایدن در خصوص آنچه وی حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود دانسته، منجر به خشم مسلمانان در اقصی نقاط جهان از جمله ترکیه شده است.

همچنین بسیاری از معترضین در تجمع امروز، با در دست داشتن تصاویر سردار حاج قاسم سلیمانی، حمایت خود را از آرمان‌های آزادی‌خواهانه فلسطین اعلام کردند.

لازم به ذکر است ایستگاه راداری کورچیک، در سال ۲۰۱۲ توسط ناتو و با هدف تشخیص شلیک احتمالی موشک‌های بالستیک به سمت اعضای این پیمان نظامی تأسیس شده و هم اکنون در اختیار ارتش آمریکا قرار دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس