کد خبر 1219603
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
حسین مرعشی

حسین مرعشی گفت: در سال‌های اخیر، فشارهای بی‌شماری بر زندگی مردم وارد شد که علت آن نیز ریشه در ناکارآمدی سیستم مدیریتی کشور و البته ناکارآمدی دولت‌های قبل دارد.

به گزارش مشرق، حسین مرعشی در گفت‌وگو با روزنامه شرق تصریح کرده است: متأسفانه از فضای اجتماعی علامت‌های خوبی برای رقم‌خوردن انتخابات حداکثری مشاهده نمی‌شود. ریشه این موضوع هم در رنجش مردم از وضعیتی است که کشور تجربه می‌کند. در سال‌های اخیر، فشارهای بی‌شماری بر زندگی مردم وارد شد که علت آن نیز ریشه در ناکارآمدی سیستم مدیریتی کشور و البته ناکارآمدی دولت‌های قبل دارد.

وی می‌افزاید: واقعیت این است که بهترین افرادی که می‌توانستند کشور را مدیریت کنند، مورد استفاده قرار نگرفتند و از منابع انسانی مؤثر استفاده درستی نشد.

رییس شورای سیاست‌گذاری ستاد انتخاباتی اسحاق جهانگیری در پایان تأکید کرده است: اولویت اصلاح‌طلبان حمایت از یک شخصیت اصلاح‌طلب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 0
    مرعشی: عدم میل به مشارکت، ریشه در ناکارآمدی دولت‌های 34 ساله اصلاحات و کارگزارانی ها دارد
  • سید IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 0
    خیلی عاقل تر بودی اگر به نصیحت دوستانت که تو را از زیاد سخن گفتن برحذر داشته اند گوش می کردی! کسانی که تو را پند دادند که تلاش کن به اندازه دانایی ات سخن بگویی نه به اندازه دارایی ات!!!
  • SG ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    خدا به پیامبر در باره رفتار با مردم سفارش نمود که با مردم بدرفتاری و خشونت به کار نبندد چرا که با درشت خویی و بداخلاقی، مردم از دور او پراکنده خواهند، مسئولان درست با مردم حرف نمی زنند و بعد پشیمان می شوند که ای کاش با مردم درست صحبت کرده بودم!
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    یکی از مهمترین خیانت خواسته یا نا خواسته جریان غربگرایان موسوم به اصلاح طلبان ناامید کردن مردم نسبت به نظام و نشان دادن عدم کارایی نظام دبنی است . در صورتی که همین جریان لیبرالی ترمز و مانع عدالت و معنویت و مبارزه با مفسدین اقتصادی و سیاسی است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس