کد خبر 1219578
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های توسعه و عمران امید، گروه دارویی برکت و تامین سرمایه امین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گیلان و بیمه پاسارگاد در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۸هزار و ۷۴۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۵۴هزار و ۷۶۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۴میلیارد و ۷۱۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۷۴۸میلیارد تومان در بیش از ۳۰۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های توسعه و عمران امید، گروه دارویی برکت و تامین سرمایه امین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های فرآورده‌های نسوز ایران، ایران مرینوس و مارگارین بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۴۶میلیون ورقه به‌ارزش ۱۰هزار و ۴۷میلیارد تومان در ۱۳۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۷۹۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گیلان، بیمه پاسارگاد و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سیمان ساوه، شیر پگاه آذربایجان شرقی و کشاورزی و دامپروری ملارد شیر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس