کد خبر 1219491
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
مددی: برای پرونده استراماچونی وکیل بین المللی گرفته ایم/ حضور مربی ایتالیایی قطعی است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما برای پرونده استراماچونی وکلای بین المللی گرفته و اکنون در دادگاه CAS در حال بررسی است.

به گزارش مشرق، احمد مددی در خصوص وضعیت استقلال برای بازی امشب گفت: بعد از اتفاقی که در دربی ۹۵ افتاد و حاشیه های فراوانی از حیث داوری گریبان استقلال را گرفت، برای دیدار امروز آماده ایم.

وی در پاسخ به اینکه شنیده می شود دیاباته چند روزی است در تمرینات حاضر نمی شود، آیا مصدومیتی وجود دارد یا دستمزدش به تعویق افتاده است، تصریح کرد: مصدومیتی از ناحیه پا دارد و در چند روز گذشته به درمان پرداخته است. از نظر منابع مالی مشکلات فراوانی داریم اما دلیل عدم حضور وی نیست. ما با او صحبت کرده و شرایط ما را درک می کند. در صحبتی که دیشب با مجیدی داشتم، گفت دیاباته در حال درمان است و امشب در بازی حضور نخواهد داشت.

مددی به حضور دستیار ایتالیایی در استقلال اشاره کرد و گفت: مجیدی برای به خدمت گرفتن دستیاری که شناخت خوبی نسبت به وی داشت، درخواست کرد. ما هم رایزنی کردیم و به وی جواب مثبت دادیم. اکنون در حال طی روند اداری هستیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به اینکه آیا حضور دستیار خارجی تناقضی با قانون ممنوعیت حضور مربیان و بازیکنان خارجی ندارد، اظهار داشت: ما نمی خواهیم برای ایشان کارت بگیریم؛ بلکه مشاور فنی سرمربی می شود و فقط در تمرینات حاضر خواهد شد. بعد از تعطیلات دستیار جدید به تیم اضافه می شود.

وی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد،‌ درباره پرونده استراماچونی به برنامه "صبح و ورزش" گفت: گراندز حدود ۲۵ روز پیش آمد و لایحه دفاعیات باشگاه حدود ۱۵ روز قبل به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارسال شده است. ما برای این پرونده وکلای بین المللی گرفته و اکنون در CAS در حال بررسی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس