کد خبر 1219330
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۸
توقف لاتزیو برابر تورینو

تیم لاتزیو در دیداری معوقه از هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا، بامداد چهارشنبه برابر تورینو با کسب نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش مشرق، شاگردان «سیمونه اینزاگی» که پیش از این با کسب ۶۷ امتیاز سهیمه فصل بعد لیگ اروپا را کسب کرده و بدست آوردن امتیاز یا از دست دادن آن برای شان چندان اهمیت نداشت و در نهایت به کسب تساوی بسنده کرده و زمین را ترک گفتند.

البته آنان در این دیدار تیم برتر میدان بودند اما به علت دفاع منطقی بازیکنان حریف تلاش‌شان بی‌ثمر بود و بدین ترتیب چاره ای به جز پذیرش تساوی مقابل تورینو نداشتند.

لاتزیو با کسب یک امتیاز این دیدار ۶۸ امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی سری آ باقی ماند.

تیم تورینو نیز هرچند با بدست آوردن یک امتیاز دیگر اندوخته خود را به ۳۶ رساند اما با این نتیجه تغییری در جایگاه هفدهم این تیم نیز حاصل نشد.

رقابت های این فصل سری آ در حالی دوم خردادماه به پایان می رسد که اینترمیلان در پایان هفته سی و چهارم این مسابقات به ۹ فصل متوالی قهرمانی یوونتوس در این لیگ پایان داد و پس از یازده سال، یک  بار دیگر قهرمانی در این رقابت ها را جشن گرفت.

در هفته آخر این مسابقات، تیم‌های آتالانتا، آ.ث میلان، ناپولی و یوونتوس که عناوین دوم تا پنجم جدول رده بندی سری آ را درتصاحب خود دارند برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان تلاش خواهند کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس